Roadrunner Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2012 Auto on Pontiac Firebird-87,luultavasti vaihdettu sähköinen mittaristo joskus vaijerivetoisen tilalle, nopeus eikä km mittari toimi,muut mittarit kyllä pelaa -kumpi siinä kuuluisi olla -miten tuon sähköisen saisi toimimaan,en ole tarkistanut onko laatikon perässä anturia,mutta vaijeri lähtö on.(TH 700 4) -olisko jollain kuvaa mittariston takaosasta -joku väitti että vaijeri olisi kaksiosainen,tämä ainakin yksiosainen
Roadrunner Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2012 Vastailkaas ny jotain...
Z-mo Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2012 -87 Firebirdissä pitäis olla sähköinen nopeusmittari alunperinkin.
tppk Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2012 olisko tuohon laatikko vaihdettu
Roadrunner Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2012 käykö sitten laatikkoon(th 700) sähköinen anturi vaijerilähdön tilalle ja mitä muuta tarvii väliin että sähköinen mittari toimii?
Möykkä Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2012 http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=60646.msg560972#msg560972
GTATL Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2012 Tallanen pitais kaiketi olla valissa http://www.ebay.com/itm/86-89-TPI-Firebird-Trans-Am-Speed-Sensor-Buffer-Module-/360433583441?hash=item53eb840551&item=360433583441&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr
Roadrunner Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2012 vaijerivetoisen pelkän nopeus mittarin löysin ja istutin sen sähköisen tilalle,toimiikohan se ilman mitään buffereita,siis pelkän vaijerin kiinnitys laatikkoon ja siitä mittarille?
GTATL Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2012 vaijerivetoisen pelkän nopeus mittarin löysin ja istutin sen sähköisen tilalle,toimiikohan se ilman mitään buffereita,siis pelkän vaijerin kiinnitys laatikkoon ja siitä mittarille? ok sulla on siis laatikko sahkoliittimella ja mittaristo vaijerivetoinen? vaijerivetoinen ei tarvitse mitaan bufferia vaan se vaijeri antaa nopeustiedon laatikosta. Jos nain laatikkoon vaijerilahto oikeankokoisilla rattailla niin pitais alkaa toimii.
Roadrunner Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2012 Näin yritetään
GTATL Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2012 Näin yritetään Vahan niinku tan nakoista osaa tarttet http://www.transmissioncenter.net/speedometer_calibration_______va.htm
Roadrunner Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2012 Tollaset on punaiset,täytyy tänään illemmalla kokeilla..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään