Jump to content

Nopeusmittari ongelma


Roadrunner

Recommended Posts

Kirjoitettu

Auto on Pontiac Firebird-87,luultavasti vaihdettu sähköinen mittaristo joskus vaijerivetoisen tilalle, nopeus eikä km mittari toimi,muut mittarit kyllä pelaa

-kumpi siinä kuuluisi olla

-miten tuon sähköisen saisi toimimaan,en ole tarkistanut onko laatikon perässä anturia,mutta vaijeri lähtö  on.(TH 700 4)

-olisko jollain kuvaa mittariston takaosasta

-joku väitti että vaijeri olisi kaksiosainen,tämä ainakin yksiosainen

Kirjoitettu

-87 Firebirdissä pitäis olla sähköinen nopeusmittari alunperinkin.

 

 

Kirjoitettu

käykö sitten laatikkoon(th 700) sähköinen anturi vaijerilähdön tilalle ja mitä muuta tarvii väliin että sähköinen mittari toimii?

Kirjoitettu

vaijerivetoisen pelkän nopeus mittarin löysin ja istutin sen sähköisen tilalle,toimiikohan se ilman mitään buffereita,siis pelkän vaijerin kiinnitys laatikkoon ja siitä mittarille?

Kirjoitettu

vaijerivetoisen pelkän nopeus mittarin löysin ja istutin sen sähköisen tilalle,toimiikohan se ilman mitään buffereita,siis pelkän vaijerin kiinnitys laatikkoon ja siitä mittarille?

ok sulla on siis laatikko sahkoliittimella ja mittaristo vaijerivetoinen? vaijerivetoinen ei tarvitse mitaan bufferia vaan se vaijeri antaa nopeustiedon laatikosta. Jos nain laatikkoon vaijerilahto oikeankokoisilla rattailla niin pitais alkaa toimii.

Kirjoitettu

Tollaset on punaiset,täytyy tänään illemmalla kokeilla..

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...