Jump to content

punanen pässi

Guest black

Recommended Posts

Kirjoitettu

tolta näyttää kun valettu alumiini eloksoidaan punaiseksi. alussa järkytyin mutta nythän se näyttää kuin suoraan mad maxin konehuoneesta (tai sen päältä).

huushollini ei ole niin hermeettinen paikka, etten voisi esitellä uutta bensapumppuani, minkä olen sinne hankkinut (olen siitä helvetin ylpeä)

Kirjoitettu

No hienohan toi tunnelrammi on, ei taida hapettua ton jälkeen ihan helposti.

Onko muita värejäkin mahdollista tehdä siellä missä toi on teetetty?

Ottaako toi eloksointi lämmöstä itteensä yhtään?

En oo noista niin perillä että tietäisin ite.

Nimittäin toi lakkaus ei toiminu hyvin tossa omassa,ruskettunut on pahasti.

Mut mullahan on se uusi,jos sen vaikka tekis kans tolla tavalla.

Toi pumppu on HIENO, sopii sekin sisustukseen...todella.

Kirjoitettu

ei hapetu,kestää lämpöä,pysyy kiinni ja ei varmasti tule kadulla vastaan ihan joka autossa.värit nyt vähän kintaalla ;punasen lisäksi harmaa ja musta.

kuvasta huomaa että valetussa pinnassa väri hieman pilveilee,mutta se on oikeastaan hyvän näköistä.

olet vanha taistelupari white ,joten kyllä sulle aina eloksoinnit hoidellaan,vaikka on noi supinat jo huomattavasti täälläkin vaikeutuneet.

hommat nykyään pomojen kautta.

kiillota victor junior kun sulla on aikaa niin pannaan sitten väri pintaan.

Kirjoitettu

huh huh.. aika rivo.

no nytpähän löytyi ainakin konehuoneen "teemaväri" =)

Kyllä siinä saa taas porukka raapia päätään kun katselee konehuoneeseen.

Pikkuveikan PV culvaan kans suunniteltiin että päältä ihan kliini ja konehuone hemmetin rivoksi.

"Muutama" jo mainitsikin käydessään tallilla että jääks noi tosiaan ton värisiksi.. musta auto ja kaikki kilkkeen mintun vihreetä. heh.

Mäkin tuun sitten kattoon kun kone on nipussa " jos MÄ olisin tehnyt niin..."

"JOS tää ois MUN niin...."

Kirjoitettu

sosiaalidemokraattisella vantaalla kun asuu niin väri on just oikea.

pitää varmaan mennä ostamaan tänään uusi ässäarpa,sixpäkki olvia ja anttilasta uusi tuulipuku ja vyölaukku(tyrävyö) niinkuin kunnon vantaalainen tekee.

Kirjoitettu

Ihan " pimp " - laatua ; voi kurvata muina miehinä Cicciolinan parkkiin... ;)

Kirjoitettu

Sanoivatko muuten että pysyykö tuo eloksointi hyvin kiinni valussa vai lähteekö paikka paikoin irti?

Joskus olisin samaan puljuun vienyt myös imukannen ja sanoivat että valussa on riskinä ettei tartu jokapaikkaan / ei pysy joka paikassa kiinni.

Voi suokin rassata joskus 25v päästä, kun lähtee jakajan vierestä pala irti ja alkaa happanemaan.

Onnex mä asun maalla niin ei tartte naapureiden takia ostaa sixpäkkiä vaan voi ihan reilusti ottaa korillisen, kun ei oo oikein samanlaista kyttäystä mitä esim pasilassa oli.

Hyvä ettei naapurin muori jonka elämäntehtävä on istua ikkunassa soittanut poliisia jos näki että on mäyrä kainalossa =)

Kirjoitettu

eloksoinnin pitäisi kyllä pysyä kiinni kuin paska junttilan tuvan seinässä.

sehän selviää sitten kun se on paikallaan.

pirkonen,olen sun tallillasi 15.30 huomenna.

Kirjoitettu

Hei eikö toi ole vähän tuninkia eloksoida imusarja ;D. Tosta pumpusta pitäisi saada viikonloppuisin kaljaa 1e/ltr!

T: "tuulipukupelle vantaalta joka tiputtaa vkloppuna 6.3l tuningmosan runkoon"

Kirjoitettu

Kovasti näyttää stealthramin alaosalta tuo...ja mikseipä näyttäs, kun on sama valmistaja...

Kirjoitettu

hei msk 383,eikös toi 6.3 litraa kuulosta vähän pienikokoiselta?

Kirjoitettu

kuulostaahan se.. mutta eikös 6.3L + 20PSI kuullosta jo ihan ookoolta?

sehän on jo about 12L.

Kirjoitettu

onhan ihmisiäkin hengityskoneissa keuhkojen vajaatoiminnan takia.

Kirjoitettu

:D :D :D black, onhan se mut v*ttumainen ku pieni orava. Pitää samanlaista mekkalaakin ku yksi rottacamaro myyrmäessä ;).

Nyt on muuten kaikki rojut vääntövartta lukuunottamatta. Täytyykin lähteä ostamaan asennuskaljaa koko viikonlopun tarpeisiin. Pirkonen voisi tulla piipahtamaan astelevyn kanssa..

Kirjoitettu

tehdään tänään pirkosen kanssa muutama mittaus mun camaroon,jos vaikka selviäis miksi sillä on paha olo.

jos mennään sitä huudattamaan vanhalle hämeenlinnantielle,niin tiedä vaikka tullaan sun tallille.

voi olla että menen YH-jakokeskukseen (hotelli vantaa)tänä iltana sitten huudattamaan jotain ihan muuta.

p.s onhan se hienoa kun on nopea ja kovaääninen auto niin saa vantaalainen rahvas jotain ihailun aihetta,eikö totta?

Kirjoitettu

Dodi, ei muuta ku käymään ja laita astelelevy pirkosen takataskuun että saadaan nokka ajoitettua! Bisset tarjoan aina ;).

Kirjoitettu

hmm.. mitenhän toi hallitus suhtautuisi vantaan keikkaan :'(

voisin tulla msk lauantaina pyörähtämään.. pitäisköhän ottaa mukaan pari heittokelloakin?

Mä jo ajattelinkin että nosta ton 6-71 hyllystä keulille, mutta sait Blacki puhuttua ympäri, eihän näihin tosiaan mitään hengityslaitteita kannata laittaa saati sitten dieselin huuhtelupumppua.

voidaan kokeilla jotta miten se komero pärjää 2003 90hp tiisselille skodalle :o

Kirjoitettu

p.s onhan se hienoa kun on nopea ja kovaääninen auto niin saa vantaalainen rahvas jotain ihailun aihetta,eikö totta?

Naulan kantaan.... ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...