Turnn Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2012 Mikä olis hyvä? Tuo 2gen camaron orkkis (th350) on lievästi sanottuna kömpelö.
Cujo Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2012 Mulla on 2gen ponussa tää http://www.summitracing.com/parts/BMM-80694/ Omakohtaista käyttökokemusta ei vielä ole kun ei ole laatikkoakaan mutta ei pitäs ainakaan huono oleman
Turnn Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2012 Mulla on 2gen ponussa tää http://www.summitracing.com/parts/BMM-80694/ Tuossa on vaan 3 eteen (1,2,D). Väärä kuva?
Cujo Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2012 Saa muutettua 1,2,D tai 1, 2,3 jaD (instruction ja figure 2 jossa homma selviää parhaiten) Remove this blocker pin and the two e-clips for GM four speed transmissions
Turnn Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2012 Onpa fiksu hämmennin. Tilasikko summitista itte? Us partsin hyllyssä olis B&M Quicksilveriä,joka myös passaa camaro konsoliin.Onko jollain siitä sanottavaa? Aika myöhään heräsin kun ehkä meen lauantaina kalajoelle kellottaan ton,ja tuli vaan mieleen että parhaan ajan sais käsin vaihteita vaihtamalla .Tuo orkkis shifterihän on ihan hopeless. Tuunasin sitä äsken sen verran että tein stopparin ettei liiku kolmoselta eteenpäin.vielä pitää hirttää se nappi pohjaan kun (jos) kellottaa,niin voi vaan tyrkätä kakkoselta kolmoselle.Pakko ykköstähän mulla ei tossa ees ole.Loppu liikevara shifterissä.
Cujo Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2012 Onpa fiksu hämmennin. Tilasikko summitista itte? Us partsin hyllyssä olis B&M Quicksilveriä,joka myös passaa camaro konsoliin.Onko jollain siitä sanottavaa? Aika myöhään heräsin kun ehkä meen lauantaina kalajoelle kellottaan ton,ja tuli vaan mieleen että parhaan ajan sais käsin vaihteita vaihtamalla .Tuo orkkis shifterihän on ihan hopeless. Tuunasin sitä äsken sen verran että tein stopparin ettei liiku kolmoselta eteenpäin.vielä pitää hirttää se nappi pohjaan kun (jos) kellottaa,niin voi vaan tyrkätä kakkoselta kolmoselle.Pakko ykköstähän mulla ei tossa ees ole.Loppu liikevara shifterissä. Ostin paikallisesta jenkkifirmasta. Ainakin ponun keskikonsoliin sopi todella hyvin kaikilta osin. Mullakin oli se alkuperäinen shifteri ja laatikkona th350 joka nyt siis vaihtuu th200r4 jotenka piti saada päivitettyä muutenkin sopivammaksi
TransSami Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2012 Mulla on tuo Quicksilveri th350:ssä. Ihan hyvältä se on tuntunut, tai sitten en vaan tiedä paremmasta... Kannattaa varmistaa että se hyllyssä oleva on nimenomaan se F-bodyn konsoliin tarkoitettu malli, tuosta kun on se yleismalli erikseen. Shifterin kaapelille piti muistaakseni tehdä vähän lisätilaa sinne auton pohjaan josta se lähtee ulos, se oli kyllä mainittu myös asennusohjeissa. Tuon näköinen paketti siitä sitten tuli: http://i744.photobucket.com/albums/xx83/Samiko-kuvat/IMG_1843.jpg Vetelin vielä tuon konsoliin tulevan kehyksen mustaksi ja pistin orggis-nupin, ne kromatut muoviset ei oikein istunut omaan silmään.
Turnn Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2012 Mulla on tuo Quicksilveri th350:ssä. Ihan hyvältä se on tuntunut, tai sitten en vaan tiedä paremmasta... Tuossakin on se "räikkä toiminto"? vaihteet vaihtuu eteen/taakse pukkimalla painamatta mitään nappia?
TransSami Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2012 Tuossakin on se "räikkä toiminto"? vaihteet vaihtuu eteen/taakse pukkimalla painamatta mitään nappia? Juu, kyllä on.
Turnn Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2012 Mulla on tuo Quicksilveri th350:ssä. Ihan hyvältä se on tuntunut, tai sitten en vaan tiedä paremmasta... Kannattaa varmistaa että se hyllyssä oleva on nimenomaan se F-bodyn konsoliin tarkoitettu malli, tuosta kun on se yleismalli erikseen. Shifterin kaapelille piti muistaakseni tehdä vähän lisätilaa sinne auton pohjaan josta se lähtee ulos, se oli kyllä mainittu myös asennusohjeissa. Quicksilver tilattu us-partsista. Laitoin s-postilla summitin linkin jossa nimenommaan tuo camaron konsoliin sopiva malli.Kuulemma löytyy hyllystä, mutta näköjään heillä vähän eri varaosanumerolla? olisko sittenkin väärä malli? Kävikö tuon kanssa alkuperänen vaijeri?
TransSami Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2012 Jep, alkuperäinen vaijeri. Sitä lattian läpimenoa vaan piti vähän modata, lähtee vähän eri kulmassa.
carita Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2012 vielä pitää hirttää se nappi pohjaan kun (jos) kellottaa,niin voi vaan tyrkätä kakkoselta kolmoselle.Pakko ykköstähän mulla ei tossa ees ole.Loppu liikevara shifterissä. Anteeksi maalaisuuteni, mutta mihin sä sitä nappia tarvit isompaa pykälää tarjoillaksesi?
Turnn Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2012 Aivan,aivan. Ei tarvi nappia. Varmistin että lähettivät oikean mallisen shifterin joka passaa -73-81 konsoliin. Bra!
carita Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2012 Aivan,aivan. Ei tarvi nappia. Varmistin että lähettivät oikean mallisen shifterin joka passaa -73-81 konsoliin. Bra!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään