pekkaz Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2003 Kaapissa on Manley Race Master 2.02/1.575 venat. Missäköhän pääkaupunkiseudulla kannattaisi käydä istuttamassa ? R-seetit olisi tietty kanssa kivat ja kevyen muotoilunkin voisi tehdä virtauspenkin kanssa. Mitä kustantaa, vai kandeeko suosiolla suoraan tilata uudet kannet ?
pekkaz Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2003 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2003 Ai niin, seetejä eikä ohjureita ei tarvitse vaihtaa, seetit on riittävän isot että voi koneistaa. Viime talvesta oppineena joku muu mielellään saisi vastata siitä että kaikki 'swirl rampit' ym. on keskenään samanlaiset...
HRA33 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2003 http://netti.nic.fi/~kansiset/yleista.html
pekkaz Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2003 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2003 Onko kukaan käyttänyt tuolla ja tuliko hyvä ? Onko hintatasosta tietoa ?
HRA33 Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2003 Hintataso selviää varmaan parhaiten soittamalla tai sähköpostilla, työn laatu pitäisi ainakin olla hyvää.
Jake Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2003 http://www.kolumbus.fi/markku.pohto/mp/mp.htm mä on teettäny osan omista kansihommista täällä, asiantuntevaa ja tasokasta työtä
68corvette Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2003 minkälaisia virtauksia kaivoivat kansiisi ja millä hinnalla? niin ja minkä "stagen" porttaus se oli?
Jake Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2003 en mä stageistä tiiä, olisko sana lieva paikallaan.. nyt noi virtaa saman verran, vähän paremminkin kuin vakio edelbrock performerit ja venoina on vakiokoot 1,94" ja 1,5" joita tosin on hieman paranneltu em. puljun puolesta: http://www.f-bodyfinland.com/jake/12.jpg imuvirtausteho on pimpan päälle 490 hp jos oikein muistan (ei oo paprut just käsillä), I/E ratio ilman putkea 76%. venoina on Manleyn race-flo ja pakona street-flo ja seeteinä on "race-seetit", älä kysy mitä tarkottaa, joku hyväksi havaittu seetimuotoilu. "porttailut" ja silottelut tein itse. palotiloihin ei edes koskettu. venttiilit tuntuu vaikuttavan paljon. Hinta oli halpa, kun tekijä on tuttu
68corvette Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2003 ei sulta löytyi noiden uusien sekä vanhojen kasien virtausarvoja heittää tähän niin voitas vertailla, löytyykö ennen ja jälkeen virtausta? onko myös pakopuolen virtaukset?
Jake Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2003 löytyy noiden nykyisessä kuosissa olevien kansien virtauspaprut. -mitattu 10" veden paineella. isommilla nostoilla alkaa virtaukset notkataa, mutta mulla max nosto on nyt 0,49x" -imuvirtausteho 0,484" nostolla = 470,4 hp (muistin väärin ) -ex/in ratio 12mm 75% tässä muunnettuna 28" paineelle,mittauspisteet ei oo niin tasavälein mutta eipä se niin tarkkaa imu: nosto"/cfm 0,096/59 0,290/170 0,387/208 0,484/228,3 0,580/222,4 pako: 0,075/36 0,149/77,9 0,224/109,3 0,299/139,2 0,373/163,2 0,448/167 tämmösiä muuntokertoimia olen käyttänyt: 28"->25" 0,945 25"->10" 0,632 10"->28" 1,67
pekkaz Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2003 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2003 Pacepartsissa näkyi olevan hinta varsin kohdallaan joten tilasinkin nämä http://www.paceparts.com/product.asp?3=180450 http://www.patriot-performance.com
TexFinn Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2003 Pacepartsissa näkyi olevan hinta varsin kohdallaan joten tilasinkin nämä http://www.paceparts.com/product.asp?3=180450 http://www.patriot-performance.com Hetkinen... Siis mita tuohon $497.50:neen kuuluu? Kannet venoineen paivineenko??? Vai onko hinta per kansi kaikkine tilpehooreineen? Vielapa ilman core-chargea... Hmmm...
pekkaz Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2003 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2003 Hinta on per kansi kaikkine sälineen titaani retainereilla. Ei silti paha kun vertaa muualle. Patriotin sivuillakin nuo on ~700 kappale ja yleensä puhutaan +$2000 pari + core vastaavista kansista.
TexFinn Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2003 Joo, eipa tosiaankaan ollenkaan paha... Viela kun eivat veloita edes core-chargea. Pitaapa laittaa mietintamyssyyn...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään