Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kaapissa on Manley Race Master 2.02/1.575 venat. Missäköhän pääkaupunkiseudulla kannattaisi käydä istuttamassa ? R-seetit olisi tietty kanssa kivat ja kevyen muotoilunkin voisi tehdä virtauspenkin kanssa. Mitä kustantaa, vai kandeeko suosiolla suoraan tilata uudet kannet ?

Posted

Ai niin, seetejä eikä ohjureita ei tarvitse vaihtaa, seetit on riittävän isot että voi koneistaa.

Viime talvesta oppineena joku muu mielellään saisi vastata siitä että kaikki 'swirl rampit' ym. on keskenään samanlaiset...

Posted

Onko kukaan käyttänyt tuolla ja tuliko hyvä ? Onko hintatasosta tietoa ?

Posted

Hintataso selviää varmaan parhaiten soittamalla tai sähköpostilla, työn laatu pitäisi ainakin olla hyvää.

• 1 month later...
Posted

minkälaisia virtauksia kaivoivat kansiisi ja millä hinnalla?

niin ja minkä "stagen" porttaus se oli?

Posted

en mä stageistä tiiä, olisko sana lieva paikallaan..

nyt noi virtaa saman verran, vähän paremminkin kuin vakio edelbrock performerit ja venoina on vakiokoot 1,94" ja 1,5" joita tosin on hieman paranneltu em. puljun puolesta: http://www.f-bodyfinland.com/jake/12.jpg

imuvirtausteho on pimpan päälle 490 hp jos oikein muistan (ei oo paprut just käsillä), I/E ratio ilman putkea 76%.

venoina on Manleyn race-flo ja pakona street-flo ja seeteinä on "race-seetit", älä kysy mitä tarkottaa, joku hyväksi havaittu seetimuotoilu. "porttailut" ja silottelut tein itse. palotiloihin ei edes koskettu. venttiilit tuntuu vaikuttavan paljon. Hinta oli halpa, kun tekijä on tuttu ;)

Posted

ei sulta löytyi noiden uusien sekä vanhojen kasien virtausarvoja heittää tähän niin voitas vertailla, löytyykö ennen ja jälkeen virtausta?

onko myös pakopuolen virtaukset?

Posted

löytyy noiden nykyisessä kuosissa olevien kansien virtauspaprut.

-mitattu 10" veden paineella. isommilla nostoilla alkaa virtaukset notkataa, mutta mulla max nosto on nyt 0,49x"

-imuvirtausteho 0,484" nostolla = 470,4 hp (muistin väärin :-[)

-ex/in ratio 12mm 75%

tässä muunnettuna 28" paineelle,mittauspisteet ei oo niin tasavälein mutta eipä se niin tarkkaa ;)

imu:

nosto"/cfm

0,096/59

0,290/170

0,387/208

0,484/228,3

0,580/222,4

pako:

0,075/36

0,149/77,9

0,224/109,3

0,299/139,2

0,373/163,2

0,448/167

tämmösiä muuntokertoimia olen käyttänyt:

28"->25" 0,945

25"->10" 0,632

10"->28" 1,67

Posted

Hinta on per kansi kaikkine sälineen titaani retainereilla. Ei silti paha kun vertaa muualle. Patriotin sivuillakin nuo on ~700 kappale ja yleensä puhutaan +$2000 pari + core vastaavista kansista.

Posted

Joo, eipa tosiaankaan ollenkaan paha... Viela kun eivat veloita edes core-chargea.

Pitaapa laittaa mietintamyssyyn...

8)