Ilku Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2004 Nyt kun tuo läppärunko on työn alla... eli otetaan vesikierto kokonaan pois, pykälät pois plenumista ja isommat läpät, niin alkoi askarruttamaan, että mitenkä tuon tyhjäkäynnin tulisi hoitua oikeasti tuossa läppärungossa. Mulla kun on tukittu molemmat sisäänmenot läppärungon kyljessä TPS:n takana. Kuuluisiko tuon toisen olla kytkettynä jotenkin, niin että tyhjäkäynti toimisi oikein. Nyt se vaeltaa mulla, eli ei taida olla letkut ihan oikein. Tästä kuvasta kun katsoo tarkasti, niin näkee, että molemmat sisäänmenot on tukittu... http://www.nic.fi/~ilku/gta35.html Kysymys, miten tuo tyhjäkäynti nyt säätyy oikein, ei kai sitä pelkästään IAC tee? Mihin pitäisi letku vetää läppärungosta, kun mulla ei enää tuota pakokaasun kierrätystä ole käytössä?
Senior Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2004 Pari letkua pitäisi mennä sinne höyryjenkierrätyspönttöön. Sitä tuskin sinulla enää on ?
Crisis Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2004 Kaikki alipainevuodot pitäisi tukkia.
z 28 jari Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2004 Toisesta nipasta menee orkkiksena letku pelkääjän puolen venakopaan,ja olikos toi toinen natsa jäähdytysvesikierrolle?Toi venakoppaan menohan on tukittu varmaan siksi,että paineistas muuten aika tehokkaasti öljytilat.
Ilku Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2004 Juu ei ole pakokaasujenkierrätystä enää. Olen tukkinut koko letkun lähdön läppärungosta. Kun tuo läppärunko tehtiin, niin todettiin samalla, että hieman on painetta karannut koneesta. Sen huomasin, kun laitoin mittarin ennen läppärunkoa ja sit normaalisti imusarjaan. Alkaa pikkuhiljaa nuo alipaineletkut jo ärsyttämään, kun pitää olla kaikenlaisia letkuja. No versikierto lähtee nyt pois. Olisi pitänyt ottaa jo ennemmin pois, kun autolla ei kerran talvella ajeta.
Senior Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2004 Eräs heppuli ( jutustelua tuolla Paalupaikka.com - sivuilla ) oli laittanut MAF'fin painepuolelle ja kuuleman mukaan kone ryhtyi käymään paremmin.... tiedä häntä...
Arska Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2004 Eikös MAF toiminta perustu siihen että se mittaa kuinka paljon imuilma jäähdyttää lankaa? Ilmahan lämpenee ahdettaessa joten paha sanoa mitään...
Soppa Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2004 Oon kuullu juttua, että MAF menis rikki, jos siihen puhaltas liikaa ilmaa. Noinkohan se ahdettu ilmavirta on liikaa sille ohkaselle langalle. Liekö koko tarinassa perää?
Ilku Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2004 Mikä MAF? Ei oo MAFFIA autossa.
Senior Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2004 Jaha. No, piehtaroi sit MAP'in kanssa......
Guest pile Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2004 mulla oli maf aina edelliskesään saakka eikä ollut mitään ongelmia vaikka ahdin olikin ja ilmaa kulki hivenen enemmän kuin vakiossa ja oli koko ajan ahtimen imupuolella.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään