smokeybandit Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2005 jos kiinnostaa käykää osotteessa www.phoenixgraphix.com sielä on tarroja ja merkkejä vähän joka autoon.eniten trans amiin ja firebirdiin. löysin yhden liikkeen mikä painattaa kuvia autoihin.mukehin.veneisiin.jne... teki sellaset tarrat mun auton nokkapeltiin ja sivupalkkeihin otti netistä kuvan malliks ja piirti siitä koneelle kuvan suurenti sitä halutun koon mukaseks ja skannas ulos.eikä hintaa tullu ku jotain puolet siitä,ku mitä ois tullu amerikasta tilattaessa. :)
rane Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2005 onko suomessa virma josta ostit tarrat pitäs kanssa hankkia.
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2005 Mulla on jotain kotkatarroja.Saan myös tilattua lisää. Pistä YV viesti jos kiinnostaa.
HFB Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2005 mullakin on jokunen takatolppa-kotka, itse olen teettäny autotarroja ym. semmosessa mainospaikassa... ei loppujelopuks kallista...
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2005 Alkuperäiset tehdään samalla lailla. Mulla on iso hopee kotka 3g konepeltiin ja sivutolppiin pienemmät kotkat.Tehty 91 mukaan.Niissä on todellapienet erot riippuen vuosimallista.Oikeatkin saadaan.
Karppa Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2005 Mulla on jotain kotkatarroja.Saan myös tilattua lisää. Pistä YV viesti jos kiinnostaa. Voin suositella ,tuli tosi kähee tosta konepellin tarrasta,tosin mainostoimiston heppu sen liimas(otti 10egee).
TransNAM Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2005 Alkuperäiset tehdään samalla lailla. Mulla on iso hopee kotka 3g konepeltiin ja sivutolppiin pienemmät kotkat.Tehty 91 mukaan.Niissä on todellapienet erot riippuen vuosimallista.Oikeatkin saadaan. Siis onko ne ylimääräisiä? Tarttisin 91 Transuun ja aattelin tällä viikolla käydä kyselemässä. Paljonko tahot jos ovat myytäviä?
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2005 Pistäs yv:nä numeros niin soitan.Noi mun tarrat on just 91:n.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään