Jump to content

oliskos joku tulossa kainuusta etelään... tarvis auto sieltä tuoda ehkäpä...

Recommended Posts

Kirjoitettu

Olis ponu tiedossa kainuussa mutta kuljetus tänne hakusessa eli kainuu-nurmijärvi... Jos joku on tulossa rekalla tahi trailerilla kainuusta tänne voin maksaa hyvän summan kuljetuksesta... yv:tä kehiin mikäli sellanen onnistuis.

Kirjoitettu

Missäpäin Kainuuta on auto...?

sudenpolku 13 kajaani ilmeisesti mutta nyt tää heppu ei suostu kauppoihin ellen ite oo paikalla... elikkäs se siittä...

Kirjoitettu

sudenpolku 13 kajaani ilmeisesti mutta nyt tää heppu ei suostu kauppoihin ellen ite oo paikalla... elikkäs se siittä...

Ookka. Ei muuta kuin hyppäät junaan ja menet paikan päälle  m/

Kirjoitettu

Kärry vuokraamosta ja haet sen, pikku pyräys  Nurmijärveltä  :P

Kirjoitettu

Ookka. Ei muuta kuin hyppäät junaan ja menet paikan päälle  m/

Oliski nii helppoo... pitää se bilikka jotenki saada poiski :C) ajamalla ei vissii onnistu...

Kirjoitettu

Kärry vuokraamosta ja haet sen, pikku pyräys  Nurmijärveltä  :P

On sitä kauempaaki autoja haettu mutta kortti ei riitä kärräämisee... Tää on tätä mun tuuria löytyy rojektikuntonen kaara mutta se on vähintää 500-1000 kilsan pääss. "Nauraa"

Kirjoitettu

On sitä kauempaaki autoja haettu mutta kortti ei riitä kärräämisee... Tää on tätä mun tuuria löytyy rojektikuntonen kaara mutta se on vähintää 500-1000 kilsan pääss. "Nauraa"

Noo, Mäkinen ainakin tuo autoja Kajaaniin, niin miksei auton vienti onnistu etelään  :)

Kirjoitettu

Noo, Mäkinen ainakin tuo autoja Kajaaniin, niin miksei auton vienti onnistu etelään  :)

Se kuljetus ilmeisesti onnistuis mutta probleema on auton ostossa... Tämä jarba ei uskalla antaa papereita matkaa ellen oo ite allekirjottamassa kauppakirjoja.... Ei kukaa satu olee sieltäpäin ja ostas mulle ton auton "Nauraa" hemmetti vaikeeta kaupankäyntiä vaikka olis rahat suoraa tilille sekunnissa kilauttaa...

Kirjoitettu

Se kuljetus ilmeisesti onnistuis mutta probleema on auton ostossa... Tämä jarba ei uskalla antaa papereita matkaa ellen oo ite allekirjottamassa kauppakirjoja.... Ei kukaa satu olee sieltäpäin ja ostas mulle ton auton "Nauraa" hemmetti vaikeeta kaupankäyntiä vaikka olis rahat suoraa tilille sekunnissa kilauttaa...

Minulla on Kajaanissa tuttu, joka harrastaa autonmyyntiä. Kaiketi voisi auttaa tuossa jollain tavalla.

Kirjoitettu

Minulla on Kajaanissa tuttu, joka harrastaa autonmyyntiä. Kaiketi voisi auttaa tuossa jollain tavalla.

Kyllä mä sillekki palkan maksasin.. paljonkohan tuttus ottas ku käväsis hakemas tuon auto?
Kirjoitettu

Kyllä mä sillekki palkan maksasin.. paljonkohan tuttus ottas ku käväsis hakemas tuon auto?

Kaiketi voisi hakea auton, mutta tuonti jäisi sinun hommattavaksi  :)

Kirjoitettu

Ite kävin kajaanilaisilla autokaupoilla Suonenjoella, ja jälkeenpäin mietiskelin että varsinkin jos Nettiautosta alkaa pirssiä ostamaan niin kannattaa tulostaa semmonen lappu että mistä voi sitten katella että öö.. eihän tässä oo vakionopeudensäädin, eikä penkinlämmittimiä jne.. että sitten ei tuu kaupantekohetkellä semmosta että vittu ajelin pari sataa ihan turhaa.. ..toisaalta se 200clk mersu mikä meni vaihdossa oli kuulemma kans kolaroitu =). Ja siis ei tämä elämä oo niin vakavaa, vaikka muut yrittää kusettamalla jaksaa.

Kirjoitettu

Ite kävin kajaanilaisilla autokaupoilla Suonenjoella, ja jälkeenpäin mietiskelin että varsinkin jos Nettiautosta alkaa pirssiä ostamaan niin kannattaa tulostaa semmonen lappu että mistä voi sitten katella että öö.. eihän tässä oo vakionopeudensäädin, eikä penkinlämmittimiä jne.. että sitten ei tuu kaupantekohetkellä semmosta että **sviddu** ajelin pari sataa ihan turhaa.. ..toisaalta se 200clk mersu mikä meni vaihdossa oli kuulemma kans kolaroitu =). Ja siis ei tämä elämä oo niin vakavaa, vaikka muut yrittää kusettamalla jaksaa.

Aina o riskisä noissa nettiauton kaupoissa mutta samat riskit ne o autoliikkeissäki... Ite oon huomannu että nuo autoliikkeet ne vasta kusettaaki ajat auton ulos liikkeestä ja arvo tipahtaa 30 prossaa heti, eikä se oo viikon päästä ollenkaa sellanen ku piti...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...