Jump to content

Lattiamatto

elkei

Recommended Posts

Kirjoitettu

Onko kukaan tilannut 3geniin lattiamattoa?

Paljonko mahtaa maksaa?

Ajattelin laittaa mustan sisustuksen, kun ei tuo harmaa oikein säväytä...

Lisäksi ajattelin vaihtaa Targa- ja ovitiivisteet.

Onko kellään käsitystä paljonko maksavat?

Vanhalla foorumilla taisi asiasta olla tietoa, mutta täältä en löytänyt.

Kirjoitettu

Kiitokset linkeistä.

Year Onesta taisi löytyä halvin vaihtoehto.

Ajattelin, että jos joku olisi jo tilannut Suomeen tuollaisen, niin paljonko se olisi maksanut kuluineen?

Olisiko kellään tietoa noista tiivisteistä?

Kirjoitettu

tiivisteet ostin itelle molempiin oviin ja ne maksaa kyllä aikas mukavasti.. olikohan se nyt 500mk sillosta rahaa aina 1/2 ovea eli 2000mk molemmat ovet vai oliko peräti enemmän.. en nyt tähän hätään muista. alkuperäset onkin sitten aivan sikahinnoissa. kannattaa ostaa tarvikkeena. Voin tarkistaa kuiteista kunhan pääsen kotiin.

Kirjoitettu

Minulla on samansuuntainen projekti meneillään, sisustan väri tosin vaihtuu punaisesta->mustaksi. Mattoa olen etsinyt suomesta, mutta mustaa ei tuntunut löytyvän järkihintaan mistään, edes käytettynä, lopulta löytyi yhden varaosafirman poistomyynnistä uusi musta matto varsin edulliseen hintaan. Takakontin maton joutunee tosin värjäämään/tekemään itse :(

Tiivisteitä olen kysellyt suomesta oitraconilta, ja sarjan hinnaksi olisi tullut 350e (ovet+katonraja), Itse jenkeistä tilaamalla saa huomattavasti halvemmalla.

Kirjoitettu

Lattiamaton ku maalaa vinyylimaalilla niin kyllä siitä mustan saa.

Mua vähä kutittais idea valkoisesta lattiamatosta.. Laittais vaan mustat pikkumatot niin ei likaannu se lattiamatto.

Kirjoitettu

Kyselkääs tuolta A.Hämeenkorvelta, mies majailee jenkeissä eikä hinnat ole kovat. Itse ( ja Crisis ) tuli tilattua suutinsatsi... ;)

Kirjoitettu

Kyselkääs tuolta A.Hämeenkorvelta, mies majailee jenkeissä eikä hinnat ole kovat. Itse ( ja Crisis ) tuli tilattua suutinsatsi... ;)

Juu kerroit jo ;)

Kirjoitettu

Joopa joo.... valkoinen sisusta ja kuskiksi etnisen ryhmän edustaja....

Kirjoitettu

;D ;D

*vältää rasistíset kommentit * (vaikka mieli tekisikin kuitata)

Kirjoitettu

Sehän olisi hieno kontrasti :)siis valkoinen sisustus ja muun värinen kuski ;) 8)

Kirjoitettu

Tummalla kelillä on vaikee erottaa onks kuskia lainkaan, jos on tumma interiööri :o

Kirjoitettu

Kyllähän ne valkoset silmämunat sietä vilkkus....

Kirjoitettu

Voihan se olla, että maalaamalla sais mustan, mutta kun haluan uuden, enkä tuota kulunutta rähjää :P

Kirjoitettu

Mulla kun lattiamatto ei oo kulunu yhtään.. onko muuten alkuperäses jotain suojamattoa siinä päällä?? mulla on varmaan jokku bilteman karvaset siinä päällä :-X

Jokku semmoset tintinkuvalla varustetut matot olis aikas jees.

Kirjoitettu

Tiivisteiden hintoja jenkeissä:

F-bodymotorsports:

T-top 270$+ ovet 80$+ takaluukun tiiviste 58$

Year one

T-top ?+ovet 93$ + takaluukun tiiviste 31$

Hawksthirdgenparts

T-top 270$+ovet 80$ + takaluukun tiiviste 50$

Oitraconilla T-top+ovet+takaluukku matkahuoltoon toimitettuna 490€. Eli ei taida kannattaa jenkeistä...

Onko joku saanut jostain halvemmalla?

Kirjoitettu

Mistäs se tämä Hämeenkorpi löytyy?

Racers placesta ei ole tullut vielä tarjousta...

Kirjoitettu

Laitappas sähvöpostia tuonne :

aulis.hameenkorpi@luukku.com

Mulle on ainakin vastaillu ja osia tulossa....

Kirjoitettu

Racers placesta targattomaan malliin tiedustelin tiivisteitä : hinta 257e/setti (soff seal KIT312X ) sisältää ovien, oviaukkojen ja takaluukun tiivisteet. Ei paha hinta ollenkaan.

Kirjoitettu

:) Itellä on alumiinimatot edessä ja takana... ihan hyvin sopivat omasta mielestä... ::)

tässä kuvan kera... sori ku tuli toiseen kertaan :-[

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...