HFB Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2012 laitetaa nyt tämmöne kun kaveri ties linkittää mulle... vähä ihmettelinkin et kylpäs kestää sivujen "huoltokatko" http://www.itviikko.fi/tietoturva/2012/06/29/jalleen-tietovuoto-suomalaissivustolla-kayttajien-tiedot-vietiin-jo-viime-kesana/201232525/7
Chevy Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2012 http://whitewall.fi/?Tietovuoto
-vellu Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2012 SETA:n sivuillakin oli joku tietovuoto... samaa jengiä?
pantera Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2012 SETA:n sivuillakin oli joku tietovuoto... samaa jengiä? Vierailetko setan sivuilla useestikkin?
Rale Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2012 SETA:n sivuillakin oli joku tietovuoto... samaa jengiä? pakoputket kiinnostaa näitä hakkereita
repa Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2012 SETA:n sivuillakin oli joku tietovuoto... samaa jengiä? CETA? tuskin on meidän porukkaa...
TexFinn Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2012 No ilmankos tuli kuuklelta jokunen paiva sitten ilmoitus etta olivat blokanneet jonkun "suspicious login attempt". IP osoite kuulemma meni Kentuckyyn. No, hyva etta olivat blokanneet, nyt on varmuuden vuoksi salasana vaihdettu ja homma jatkuu.
-vellu Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2012 Vierailetko setan sivuilla useestikkin? En kovin usein Työn ja koulutuksen takia seuraan toisia tietoturvaan liittyviä sivuja: http://www.cert.fi/tietoturvanyt/2012/06/ttn201206271211.html
z 28 jari Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2012 laitetaa nyt tämmöne kun kaveri ties linkittää mulle... vähä ihmettelinkin et kylpäs kestää sivujen "huoltokatko" http://www.itviikko.fi/tietoturva/2012/06/29/jalleen-tietovuoto-suomalaissivustolla-kayttajien-tiedot-vietiin-jo-viime-kesana/201232525/7 Hyvä että infosit.Vähän on töppöhönösti hoidettu od:n puolelta toi informointi.Äkkiseltään kuvittelis että tolasella od:n kaltaisella sivustolla on senverran käyttäjiä ,että laitettais juttu iltapuluun tms.aviisiin jotta käyttäjät joilla on sama salasana muillakin sivustoilla huomaisivat vaihtaa sen.
jussih Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Terve Minusta sivuston uusi ulkoasu meni ihan perseelleen. :'(
Nupa Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Terve Minusta sivuston uusi ulkoasu meni ihan perseelleen. :'( Täytyy olla samaa mieltä..
Z-mo Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Täytyy olla samaa mieltä.. Kuin myös. Enpä siellä oo ennenkään hirveesti pyöriny mutta tuskin tulevaisuudessa senkään vertaa.
accident Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Terve Minusta sivuston uusi ulkoasu meni ihan perseelleen. :'( Joo, ei ainakaan ihan heti päässyt sinuiks uuden ulkoasun kanssa
repa Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Kyllä noista selvää saa. Menkääs piruuttanne optikolle ja tarkastakaa näkö. Kaikki mikä on erilaista kuin ennen ei välttämättä ole aina huonompaa. Jos minä saan selvää, niin kyllä tekin saatte.
Chevy Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Täytyy olla samaa mieltä.. minä myös
rokzetä Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Kyllä noista selvää saa. Menkääs piruuttanne optikolle ja tarkastakaa näkö. Kaikki mikä on erilaista kuin ennen ei välttämättä ole aina huonompaa. Jos minä saan selvää, niin kyllä tekin saatte. en huomaa kans mitään eroa fonteissa ja selvää saamisessa.väri kontrasti vähän huono mun silmälle,mutta aihealue otsikot sijoitettu mukavasti rinnakkain.ei ole niin paljon ärsyttävää rullaamista kuin ennen. aavistuksen parempi kuin entinen mun mielipide.
-vellu Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Näyttää sivusto paranevan koko ajan kun saavat säätöjä kohdalleen. Nyt fonteistakin saa jo selvää kun poistivat ne ensimmäiset yritelmät
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään