Jump to content

Syylari sanoi poks!

350formula

Recommended Posts

Kirjoitettu

Eli syylarin toinen pääty vuotaa monesta kohtaa ja keskeltäkin eli paineisku tai jotain on ollut raju.

Voiko tuo aiheutua korkin jumittumisesta; kait se voi?

No nyt uusi syylari tilaukseen ja herkempi (kevyempi jousinen) korkki myös. Autohan on 350TPI -89 Formula. Mikä tuohon olisi hyvä ja kestävä, tehokas jne syylari?

Mielellään ei muovipäädyillä. Autossa on ilmastointi eli rajoittaa syylarin syvyyttä.

Samalla voisi uusia nuo flektit; onko teillä niihin hyviä vaihtoehtoja tarjolla?

Näihin löytyy Googlella toki montakin vaihtoehtoa, mutta kertokaahan käytännön kokemuksen pohjalta, mitkä olisi järkeviä hankintoja; syylari ja flektit, siis.

Kirjoitettu

Ittelläni kans mossahti näyttävästi toinen pääty vallan auki.. Sehän on muovipäädyillä tää orkkis. Kaippas se vaan pehmenee se muovi lämmön vaihteluista.. uuden syylärin rautapäädyillä tilasin racers placesta ja makso jotain 140e jos oikein muistan. On olemas sitten niitä alumiinisiakin mut tietysti maksaa hieman enemmän, tosin jäähdyttää sitten paljon paremmin ja on kevyempi. Sulla varmaan on yks flekti siellä nyt? ite oon suunnitellu laittavani semmotteen mis ois 2kpl. Viisaat valaiskaa enemmän :)

Kirjoitettu

Mulla olis kaksi toimivaa flektiä -89 Formulasta. Jos siis alkuperäisiä kaipaat.

Eli syylarin toinen pääty vuotaa monesta kohtaa ja keskeltäkin eli paineisku tai jotain on ollut raju.

Voiko tuo aiheutua korkin jumittumisesta; kait se voi?

No nyt uusi syylari tilaukseen ja herkempi (kevyempi jousinen) korkki myös. Autohan on 350TPI -89 Formula. Mikä tuohon olisi hyvä ja kestävä, tehokas jne syylari?

Mielellään ei muovipäädyillä. Autossa on ilmastointi eli rajoittaa syylarin syvyyttä.

Samalla voisi uusia nuo flektit; onko teillä niihin hyviä vaihtoehtoja tarjolla?

Näihin löytyy Googlella toki montakin vaihtoehtoa, mutta kertokaahan käytännön kokemuksen pohjalta, mitkä olisi järkeviä hankintoja; syylari ja flektit, siis.

Kirjoitettu

Mulla olis kaksi toimivaa flektiä -89 Formulasta. Jos siis alkuperäisiä kaipaat.

Eikös ne ollu aika vähän pyörineetkin eli vähän maileja takana?

Niin ja niitä on tosiaankin kaksi.

Kirjoitettu

Mulla paukahti kans toi orkkis muovipäätyinen syylari n. vuosi sitten keväällä.

Alumiinista en silloin osannu edes harkita - ilmeisesti sen ominaisuudet on kuitenkin ihan omaa luokkaansa.

Tosin enpä ole valitellut nykyisenkään syylarin kykyä jäädyttää. Vanha oli ilmeisen tukossa kun nyt uudella tuntuu lämmöt pysyvän tosi hyvin kurissa.

Kirjoitettu

mulla on kans '88 mallisesta muovipäätynen mossahtanu jo vuosia sitten. Sit alko käytetty '87 mallinenkin nyt vuotaa (oli jo aika pehmee).'

Tilalle tuli uspartista 3-rivinen muovipäätynen. Aattelin että kyllä se sen toiset 10 vuotta taas kestää, ja hintakin oli kohdallaan.

Griffinin uus alusyyläri maksaa usparsin kautta n.1500€ :-X Yleismallisia saa "hiukan" halvemmalla.

Kirjoitettu

....Griffinin uus alusyyläri maksaa usparsin kautta n.1500€ :-X Yleismallisia saa "hiukan" halvemmalla.

HÄH ? 1500 €.... :'(

Kirjoitettu

Tilalle tuli uspartista 3-rivinen muovipäätynen. Aattelin että kyllä se sen toiset 10 vuotta taas kestää, ja hintakin oli kohdallaan.

Muistatko tuon kolmerivisen valmistajaa/mallia?

Kirjoitettu

Ite ostin tuossa keväällä RP:stä isoimman alumiinisen mitä mulle saa ilman mitään isompaa remonttia ja maksoi reilut 200e ja siihen sitten 16" ropelli.Lämmöt kyllä pysyy todella hyvin hanskassa.Tuossa ku oli noita helteitä ni sillonkaan ei ollu mitään eroa lämmöissä.

Kirjoitettu

Jep. Satatuhatta autolla oli ajettu ja kaksi niitä on. Hyvin ainakin minulla toimi.

Eikös ne ollu aika vähän pyörineetkin eli vähän maileja takana?

Niin ja niitä on tosiaankin kaksi.

Kirjoitettu

Muistatko tuon kolmerivisen valmistajaa/mallia?

en mutta sitä ne tarjos heti, hinta oli soitettaessa 253€. Alkuperänen on kuulemma 2 rivinen, toi on 3 rivinen jos sillä mitään merkitystä on.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...