ritarinössö Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2012 Tarkotuksena olis nyt kesällä maalauttaa keltainen '85 trans am mustaksi ja laittaa siihen pitkään nurkissa pyörinyt kultainen kotka -teippaus konepeltiin. Alkanut edellisen omistajan laittama keltainen maali tympiä sen verran, että nyt ainut oikea väri tilalle! Mihin maalaamoon kannattaisi auto viedä? Mitä lähempänä Kouvolaa, sen parempi. Vanhat maalit pitäis puhaltaa kokonaan pois, tehdä vähän koritöitä (kaarissa ruostetta ja pientä lommoa, ovessa pieni lommo) ja levikkeiden pienet murtumat pitäisi liimata kasaan. Uudet ovi- ja ikkunatiivisteet löytyy ennestään ja ne voi laittaa sitten vanhojen tilalle kun on maalit pinnassa. Auto on maalattu keltaiseksi myös ovien saranapuolelta ja kaikki saranamekanismit yms on myös keltaisia, ja nekin mielellään pitäisi saada jonkin muun väriseksi. Kallis operaatio tulee, mutta se on nyt vaan tehtävä. Pitäs vaan löytää joku tekemään se.
repa Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2012 Mistähän päin Suomea se maalari pitäisi löytää ja millaisella budjetilla ollaan liikkeellä? Vähän kun haarukoidaan, niin maalareita on maa pullollaan (kirjaimellisesti, joskus) Itse maalannut lähes kaikki omistamani harrasteautot (ja sen huomaa). Jos löytyy hyvä maalari, niin vois olla itelläkin tarve sellaiselle. Minä maksan reilusti: iso pullo jallua ja koppa olutta.
ritarinössö Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2012 Mistähän päin Suomea se maalari pitäisi löytää ja millaisella budjetilla ollaan liikkeellä? Vähän kun haarukoidaan, niin maalareita on maa pullollaan (kirjaimellisesti, joskus) Itse maalannut lähes kaikki omistamani harrasteautot (ja sen huomaa). Jos löytyy hyvä maalari, niin vois olla itelläkin tarve sellaiselle. Minä maksan reilusti: iso pullo jallua ja koppa olutta. Tosiaan jostain 150km sisällä Kouvolasta kun löytyisi, niin on jo tarpeeksi lähellä. Jos joku saa tuosta kaiken keltaisen maalin vaihdettua mustaksi eikä uudessa maalissa ole valumia, lakkavirheitä tms. niin se on mulle riittävä taso. Näyttelyautoa tuosta ei ole tulossa, mutta nyt kun auto kerran maalautetaan, niin se tehdään nyt sitten niin ettei jää mitään virheitä. Mitään tarkkaa budjettia en ole miettinyt, mutta olen varautunut, että muutama tonni tossa varmaan menee. Jotain Kouvolan automaalaamoakin olen miettinyt (tossa 2km päässä), mutta vähän veikkaan etteivät ole ennen ponuja maalailleet, joten liekö ottavat työn alle lainkaan.. ja varmaan tulee kalliimmaksi kun niillä menee pidempään miettiä miten kaikki osat puretaan pois, siinä missä ponuja ennenkin maalaillut tekee homman nopeammin ja täten halvemmin. Tietty tämä on ihan omaa spekulaatiota, kun en ole autoa ennen maalauttanut. Voishan sieltäkin huomenna kysäistä hinta-arviota.
Chevy Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2012 Tosiaan jostain 150km sisällä Kouvolasta kun löytyisi http://www.peltikorjaamoparviainen.com/
bathory Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2012 Kerro sit mitä makso niin tiiän paljon säästän täs. Perseestähän toi hiominen on mut ei auta köyhän(ja oppimshaluisen) rutista
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään