Jump to content

Mikä tää on??

Guest pena

Recommended Posts

Kirjoitettu

Täytyy varmaan ostaa sitten lehmä :o,minkäkokoiselle lehmälle toi käy?

Kirjoitettu

Tampereen swapissa oli noita myynnis pari kappaletta ja hinnat oli 400-500€.En ostanu ku ei ollu sitä tietoo...kaasari rules!!

Kirjoitettu

Pysytään maaseutu aiheessa.. 4 kananmunan keitin ;D

Kirjoitettu

Tampereen swapissa oli noita myynnis pari kappaletta ja hinnat oli 400-500€.En ostanu ku ei ollu sitä tietoo...kaasari rules!!

En mäkään kaasarista luovu,mutta oli niin koomisen näköinen,että oli pakko ostaa.eikä ollut tommosta hintaa ;D
Kirjoitettu

Toihan on TBI miehille nyt kova sana. Ei muuta ku kaasarikoneen imusarja ja siihen nelikurkkuselle laippa.. 8) Ei ainakaan laihalla kävisi ;D

Kirjoitettu

Itseasiassa jos toi Holleyn nelipisteruisku on vaan kunnossa, niin on muuten aika hyvä peli.

Tuli hankittua tuommoinen yhteen Chevy vaniin, joskus viisitoista vuotta sitten. Kaasariversiollisena kun ei vanin kulutus ollut edes maantieajossa alle kahdenkymmenen litran, vaikka tuli hommatua uutta kuussatasta kaasaria ja kaikki säädöt kohdalleen.

Tuon Holikan TBI tsydeemin asennuksen ja huolellisen säädön jälkeen, kulutus tippui reilulla kahdeksalla litralla, ollen maantiellä 12 litraa ja sekalaisessakin ajossa alle 15 litraa. Dyno kertoi myös miellyttäviä lukuja, takapyörätehon noustua 23hv:lla, mutta ilosemmaksi teki huomattavasti tasaisempi vääntökäyrä, jonka vaikutus oli perstuntumallakin huomattava.

Ainoa mikä ei hymyillyttänyt oli kyseisen kapistuksen hinta, asennettuna, säädettynä ja dynotettuna. Hintaa tuli karvan yli kymppitonni mummonmarkoissa.

Ja ellen aivan väärin muista, niin tuon Holikan osuus kokonaiskustannuksista oli noin kuusi tonnia.

Kirjoitettu

On tarkoitettu väh.350 cid ja 300hp vempeleisiin ja riittää viiteensataan heppaan asti.Ton löysin manuaalista,joka löytyi netistä.

http://www.nybclub.org/m-r/ProJection/manual/image2.htm

Toi ohjainboksi taitaa olla aika yksinkertainen ja vaikea saada säätöihin.

Se mun vanin kapistus, erosi jonkunverran ton boksin osalta, ellen aivan väärin muista.

Mutta säädöt oli vaikeat saada kohdilleen. Vajaa kaksi päivää meni aikaa, ja melkein tankillinen bensaa ???

Mutta loppupeleissä olin tosi tyytyväinen. Tuli kuitenkin kurnutettua maantietä yli 150 tuhatta kilometriä, Holikan asennuksen jälkeen. Eikä mun muistin mukaan, ollu minkäänlaisia ongelmia.

Ja kyllähän se aika nopeasti maksoi itsensä takaisin, kun bensalaskut tippui kahdeksasta tuhannesta markasta, viiteen tuhanteen markkaan kuussa.

Ja jos nyt joku ihmettelee noiden bensalaskujen suuruuksia, niin kyseinen auto oli mulla ihan jakeluajossa, ja silloisen firman ainoa kulkine.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...