Jump to content

Paxton sn-93 saastelaillisuus dokumentti

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kaverin puolesta kyselen,mahtaisiko joltain löytyä paxtonin sn-93 mallin alkuperäistä saastelaillisuusdokumenttia.

Kirjoitettu

Eikos epa/ carb todistuksen saa ainoastaan merkkikohtaiselle taydelliselle sarjalle?

Korjatkaa jos oon vaarassa :-[

Kirjoitettu

Eikos epa/ carb todistuksen saa ainoastaan merkkikohtaiselle taydelliselle sarjalle?

Korjatkaa jos oon vaarassa :-[

olen samaa mieltä koska se todistushan on auto/malli kohtainen

ja vielä sn-92 sehän 70 luvun ja 80 luvun alun ahdin niin että nuorempiin autoihin sitä toristusta ei todennäköisesti sitten saakkaan.

Kirjoitettu

Tämä ko.sarja on tpi camaro/firebirdiin tarkoitettu sarja,ja konttorilla olivat ko.dokumenttia kyselleet.

Kirjoitettu

Jari, onko kyse mun vanhasta pumpusta? Jos on niin se on SN-93, tiedä sitten onko sillä merkitystä.

Kirjoitettu

Joo,sama kapistus.Korjataan otsikkoon.

Kirjoitettu

Jari, onko kyse mun vanhasta pumpusta? Jos on niin se on SN-93, tiedä sitten onko sillä merkitystä.

siihen varmaan saa paremmin tuon todistuksen. niitähän myytiin vielä 90 luvulla ja sarjoja sai ainakin kolmoskorisiin.

onkos sulla vähäpäästöinen auto kun tuota toristusta kaipailet vai ovatko taas keksineet jotain tiukennuksia.

Kirjoitettu

Joo,kaverilla on -89 tpi pontiac joka on vähäpäästöinen.Tarvitsee kyseisen dokumentin että saa leimattua puhaltimella.

Kirjoitettu

Sehän se on viimeinen vaihtoehto jos noita päästöpapereita ei mistään löydy.

• 2 months later...
Kirjoitettu

Löysin joskus California Air Resource Boardin sivuilta listan mitkä ahtimet hyväksytään mihinkin autoon. Sn93 on CARB-päästölaillinen sen listan mukaan. Eri asia mistä löytyy virallinen paperi ja löytyykö kyseistä listaa enää. Lähettäisiköhän Paxton vaikka dokumentin saastelaillisuudesta vaikka maksua vastaan jos kauniisti pyytää...

http://www.arb.ca.gov/homepage.htm

www.paxtonautomotive.com

Kirjoitettu

ISOSTI KIITOKSIA,eiköhän noista pitäisi löytyä kelvollinen rätinki viranomaisille,josko Simo sais noilla leiman ponkkoon.

Kirjoitettu

Kiitoksia PekkaZ. Itte en kyllä tota sivua enää osannut löytää. Onnea Simpalle puhaltimen katastuksen kanssa :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...