z 28 jari Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2005 Kaverin puolesta kyselen,mahtaisiko joltain löytyä paxtonin sn-93 mallin alkuperäistä saastelaillisuusdokumenttia.
pantera Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2005 Eikos epa/ carb todistuksen saa ainoastaan merkkikohtaiselle taydelliselle sarjalle? Korjatkaa jos oon vaarassa
Guest pile Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2005 Eikos epa/ carb todistuksen saa ainoastaan merkkikohtaiselle taydelliselle sarjalle? Korjatkaa jos oon vaarassa olen samaa mieltä koska se todistushan on auto/malli kohtainen ja vielä sn-92 sehän 70 luvun ja 80 luvun alun ahdin niin että nuorempiin autoihin sitä toristusta ei todennäköisesti sitten saakkaan.
z 28 jari Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2005 Tämä ko.sarja on tpi camaro/firebirdiin tarkoitettu sarja,ja konttorilla olivat ko.dokumenttia kyselleet.
Msk383 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2005 Jari, onko kyse mun vanhasta pumpusta? Jos on niin se on SN-93, tiedä sitten onko sillä merkitystä.
z 28 jari Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2005 Joo,sama kapistus.Korjataan otsikkoon.
Guest pile Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2005 Jari, onko kyse mun vanhasta pumpusta? Jos on niin se on SN-93, tiedä sitten onko sillä merkitystä. siihen varmaan saa paremmin tuon todistuksen. niitähän myytiin vielä 90 luvulla ja sarjoja sai ainakin kolmoskorisiin. onkos sulla vähäpäästöinen auto kun tuota toristusta kaipailet vai ovatko taas keksineet jotain tiukennuksia.
z 28 jari Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2005 Joo,kaverilla on -89 tpi pontiac joka on vähäpäästöinen.Tarvitsee kyseisen dokumentin että saa leimattua puhaltimella.
z 28 jari Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2005 Sehän se on viimeinen vaihtoehto jos noita päästöpapereita ei mistään löydy.
Oiski Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2005 Löysin joskus California Air Resource Boardin sivuilta listan mitkä ahtimet hyväksytään mihinkin autoon. Sn93 on CARB-päästölaillinen sen listan mukaan. Eri asia mistä löytyy virallinen paperi ja löytyykö kyseistä listaa enää. Lähettäisiköhän Paxton vaikka dokumentin saastelaillisuudesta vaikka maksua vastaan jos kauniisti pyytää... http://www.arb.ca.gov/homepage.htm www.paxtonautomotive.com
pekkaz Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2005 http://arb.ca.gov/msprog/aftermkt/devices/eo/D-195-16.pdf
z 28 jari Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2005 ISOSTI KIITOKSIA,eiköhän noista pitäisi löytyä kelvollinen rätinki viranomaisille,josko Simo sais noilla leiman ponkkoon.
Oiski Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2005 Kiitoksia PekkaZ. Itte en kyllä tota sivua enää osannut löytää. Onnea Simpalle puhaltimen katastuksen kanssa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään