Shadowcast Posted July 13, 2012 Posted July 13, 2012 Tämmönen ongelma - löysin nimittäin taustapeilin roikkumasta johtonsa varassa. Oli näköjään liimaus pettänyt 20+ vuoden jälkeen Yritin aamulla kiinnittää sitä takas lasiin tollasella kakspuolisella huonekaluteipillä / tarralla millä pyyhkeen koukkujakin kaakeliin liimaillaan, mutta se ei jaksanut kannatella ton peilin painoa vaan repes hetipois. Tuulilasiin se kyl tarras ja kovaa. Milläs toi kannattais kiinnittää? Jollain liimalla? Minkä merkkistä/laatusta ootte käyttäneet?
Nupa Posted July 13, 2012 Posted July 13, 2012 Joku kaksikomponentti? Pattex ehkä pitää ukon ylösalaisin katossa, mutta ei toiminu ainakaan mulla taustapeilin kiinnitykseen..
mikke Posted July 13, 2012 Posted July 13, 2012 paikallinen autotarvike myi mulle paketin ihan ton peilein liimaukseen tarvittavia tarpeita aikanaan joku kankaan pala ja joku tuupi ne läträtään ohjeen mukaa ja painetaan peili kiinni pysyy. ite kokeilin kans sillon kakpuolista teippiä eikä pysyny mut joku ihan oma aineensa sihen on en vaan enää muista mitä se tökötti oli ku muutama vuosi on ehtiny kulua
Möykkä Posted July 13, 2012 Posted July 13, 2012 Esim. http://www.permatex.com/products/Automotive/specialized_maintenance_repair/auto_glass_lens_repair/Permatex_Professional_Strength_Rearview_Mirror_Adhesive.htm
Shadowcast Posted July 14, 2012 Author Posted July 14, 2012 Tommosen kävin hakemassa ja liimasin kiinni. http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=60-2305 Samaa tököttiä. Otti aika nopeaan kiinni. Eihän se ihan samalle, merkatulle kohdalle osunut mutta kyllä se suoraan meni
TPI-5.0 Posted July 16, 2012 Posted July 16, 2012 Sama juttu pari kesää sitten.Töistä lähtiessä helevetin kuumana päivänä peili roikkui piuhan varassa.Laitoin araldiitillä ja on pysynyt.kop kop
TNo Posted July 22, 2012 Posted July 22, 2012 Motonetistä Bison merkkistä peilin kiinitys liimaa.Siihen tuli kans alle verkonpala joka leikataan sopivaksi.On nyt ainakin pari viikkoa pysynyt.Ford liikeistä ja tuulilasin asennus firmoista kannattaa kans kuulemma kysellä.
bathory Posted July 23, 2012 Posted July 23, 2012 Miksi se roikkui johdon perässä? Onko sulla joku siisti peili vai hä?
IrocRocks Posted July 23, 2012 Posted July 23, 2012 "Miksi se roikkui johdon perässä? Onko sulla joku siisti peili vai hä?" Varmaankin automaattisesti himmenevä/tummuva peili niinkuin omassakin. (RPO DD8) Itte kiinnitin ihan loctitella ja on nyt ainakin kuukauden päivät pysyny kiinni...
Toni Posted July 23, 2012 Posted July 23, 2012 Lasi-metalliliima.Jostain syyst kokemusta vaan würth:n kamasta.
TNo Posted July 24, 2012 Posted July 24, 2012 Kyllä mullakin johdot peiliin menee kun on spotti valot alareunassa.Eikä ainakaan peilin lasi hajoa pudotessa.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now