Jump to content

Keravan Camarot

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ajelin tänään työpaikkakunnalta kotio Keravalle ja yllätyin f koppasten määrästä.. Keravan läpi ajaessa 3x3gen camaroa+ 1x 4vai5gen transsu.. Täällähän pitäisi alkaa pitää oman kylän kokoontumisajot!!??

Pienessä pitäjässä paljon hienoja autoja.

Jos kiinnostuneita on, niin viestiä! Voidaan vaikka kokeilla sunnuntaita, kun ajokunto kohallaan???

Kirjoitettu

Ajelin tänään työpaikkakunnalta kotio Keravalle ja yllätyin f koppasten määrästä.. Keravan läpi ajaessa 3x3gen camaroa+ 1x 4vai5gen transsu.. Täällähän pitäisi alkaa pitää oman kylän kokoontumisajot!!??

Pienessä pitäjässä paljon hienoja autoja.

Jos kiinnostuneita on, niin viestiä! Voidaan vaikka kokeilla sunnuntaita, kun ajokunto kohallaan???

Olitkos se sinä tossa öljytien alussa ku lapa nousi? Itse liikkeellä 99 ransulla. Meiän pihalta löytyy vaan 6 ähvää :-[

Kirjoitettu

meinasin just kirjoittaa,että carita ja Nupa käyneet ulkoiluttaa kalustoa  ;D

Sangen haasteellista ajaa kaikkia samanaikaisesti :D

Kirjoitettu

onks paippisten kahvila auki esim sunnuntaisin????

on,Triumph ja Volvo miehet kokoontuu

Kirjoitettu

asiahan ei minulle kuulu mut on siel kehän varres ollu välimiitiks kutsuttu häppeningi joka keskiviikko mihin äffäläisiä kokoontu vaihtelevalla menestyksellä ihan vaan jos haluu tavata porukkaa ni pieni keskustelun herättely vois vaikka toimia tai sit ei. lassilan teboilil tais olla viimesin tai ainakin viimesin mis oon ite käyny mut siit onkin jo aikaa.

löytyy tapahtumat osiosta jos ei oo kuollu ja kuopattu ;)

Kirjoitettu

asiahan ei minulle kuulu mut on siel kehän varres ollu välimiitiks kutsuttu häppeningi joka keskiviikko mihin äffäläisiä kokoontu vaihtelevalla menestyksellä ihan vaan jos haluu tavata porukkaa ni pieni keskustelun herättely vois vaikka toimia tai sit ei. lassilan teboilil tais olla viimesin tai ainakin viimesin mis oon ite käyny mut siit onkin jo aikaa.

löytyy tapahtumat osiosta jos ei oo kuollu ja kuopattu ;)

Taitaa olla kuopattu kyselin joku aika sit niin eip ketään kiinnostanut :-\
Kirjoitettu

Taitaa olla kuopattu kyselin joku aika sit niin eip ketään kiinnostanut :-\

Koivuhaan TB ihan jees, Lassilaan en suoraan sanoen viitsi lähteä.

Kirjoitettu

Näin ..

Kirjoitettu

Vaikka asuu melkein tossa vieressä ni toi Lassila ei ollu munkaan mielestä mikään hyvä paikka

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...