rokzetä Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2005 kuinka usein ootte pessy/öljynny noita vapaavirtaus- suodattimia?
Ilku Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2005 kuinka usein ootte pessy/öljynny noita vapaavirtaus- suodattimia? Pari kertaa kesässä... mulla kun tuo suodatin likaantuu nopeasti, kun se on suoraan ulkoilmassa. Jos ajelee auton perässä vesisateella, niin suodatin on heti aika karsean näköinen. Eiköhän se pesua kestä ainakin suodattimen omilla aineilla.
pantera Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2005 oljytty puuvilla suodatin pitaa ollallakkin "likainen" toimiakseen tehokkaasti, " lika" itsessaan toimii osana suodatinta kun oljy tekee taman paskan tahmeaksi johon tarttuu lisaa likaa pestyna ja vasta oljyttyna suodatusteho on huonompi. Harrastevehkeissa jolla ei ajeta kuin vahan eika juuri polyisia teita ,puhdistusta/pesemista tuskin tarvitaan juuri koskaan. Mun kayttis pikkarissa 6,5TD jolla ajetaan kesat talvet olen pessy kerran suodattimen 6 vuoden aikana , mulla on siina myos (suodatin vahti) jollaista kaytetaan tyokoneissa ja ei ole ahdistamista ilmenny Tasta on myos maininta K&N pesuohjeissa
rokzetä Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2005 jaa-a.2kertaa kesässä vai 6vuoden välein?no ilmeisesti sitä ei kovin usein tarvi tehdä.täytyy käyttää maalaisjärkeä ton pesun kanssa.
Guest pile Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2005 älä sitten liikaa laita sitä öljyä jos suoratin on vähänkään alimitoitettu koneen ilmamäärälle niin liika öljy vaan tukkii sen lopullisesti
LR Z28 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2005 Mulla on 3 vuotta vanha vapari (pyörässä) eikä ole kertaakaan tarvinnut sitä pestä! niin usein se pitää pestä kuin norm. suod vaihtaa...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään