mätmäxV Posted July 31, 2012 Posted July 31, 2012 Digital proximity sensor CLIFFORD http://www.directeddealers.com/manuals/og/clifford/proximity_sensor4_owners.pdf joku kuittaus nappi on keski konsolissa mutta ei niin ei virrat tulee joka paikkaan kaikki toimii valot ikkunat yms puhaltimet mutta ei edes naks....myyjä mainostikin kovasti että jos akku menee tyhjäksi niin voi mennä se ajon esto päälle....vittu että vituttaa....ostin jo 210 euron optima akun ja sellaset maapiuhat että kuorma autokin pitäs käynnistyy....kuka tulis jelppii...auto joensuussa...ensimmäinen tulilintu ja tykästyin kovastikkin...ollut 3 corvettee ja 3 camaroo...mutta tää on paras....kuhan kulkis...kohta alkaa nimittäin tulla monoa auton kylkeen...ei jaksas noitten sähköjen kaa taistella...onniin hepreaa mulle...maksan hyvin jos joku sais pontiacin taas tulille...itsellä motivaatio nolla...piti kesäloma viikkokin ottaa ku vtituttaa niin kovasti...olisko vaan viisainta lähtee johtojohdolta purkaa sitä häläriä pois....ja ai niin...ainut virta avain minkä sain auton mukana on sellainen normaaliakin normaalimpi ei vatss vastuksella oleva versio...auttakee laitetaan vaikka joku nappi käynnistys tai ihan mitä vaan...ennen ku mukiloin koko auton.
Chevy Posted July 31, 2012 Posted July 31, 2012 Digital proximity sensor CLIFFORD tuo on vaan sisä ja ulkotutkien herkkyydensäätö,keskusyksikkö on jossain muualla jemmassa
letkume Posted July 31, 2012 Posted July 31, 2012 tuo on vaan sisä ja ulkotutkien herkkyydensäätö,keskusyksikkö on jossain muualla jemmassa Mulla oli Camarossa tuommoinen Cliffordi. Akunsyönti johtuu sireenissä olevien akkujen kuolemisesta. Heitä helvettiin asap koko paska. Helvetillinen homma, mutta murheilta säästyy. Surraamalla johdot ja teippiä päällä. V1ttu mitä sävellystä, toimimaan sitä ei kannata edes yrittää laittaa. Ratin alta paksumpia pinkkeja ja keltaisia johtoja pitää ainakin restauroida, että alkaa auto saamaan sähköä. Jossain kickpaneelissa on sitten luultavasti kourallinen releitä. Nämä myös vittumainen ohittaa. Katkovat ajoneston, virrat ja kaikki prkl. Ainiin, se nollausnappi on muistaakseni kolmejohtoinen valkoinen tepseli. Mulla se oli jemmattu käsijarrun viereen. Tuossa ketjussa muutama kuva johtojen purusta. http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=29318.15
Chevy Posted July 31, 2012 Posted July 31, 2012 Mulla oli Camarossa tuommoinen Cliffordi. eikös tuossa ole pistoke,jolla pääsee control moduleen käsiksi pc:llä ja sit Cliffnet Wizard:lla
letkume Posted July 31, 2012 Posted July 31, 2012 eikös tuossa ole pistoke,jolla pääsee control moduleen käsiksi pc:llä ja sit Cliffnet Wizard:lla Kuten joa aiemmin mainitsin, ainoa oikea osoite tuolle paskalle on kaatopaikka. http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?action=dlattach;topic=29318.0;attach=24717;image
Chevy Posted July 31, 2012 Posted July 31, 2012 Kuten joa aiemmin mainitsin, ainoa oikea osoite tuolle paskalle on kaatopaikka. pitää kyllä tuon johtoläjän kanssa paikaansa
mätmäxV Posted July 31, 2012 Author Posted July 31, 2012 Voi kiitos jo etu käteen...ja joo mulla on tosiaan joku resetointi nappi asennettu keskikonsoliin...ja se v**tun sireeni on muuten sulanut osittain...on asennettu pakosarjan päälle....eli H***lvetin hyvää kesälomaa mulle > aamulla alkaa repiminen...vielä jos sais jonkun vinkin mitä "ei kannata" tehdä purkaessa....nyt kädet ristiin hyvät yöunet ja peukkuja huomiseen....Muija jo varotteli ku ostin tään auton että tää saa monoa...mutta päivä päivältä tykästyin enemmän ja enemmän...tehoa ihan tarpeeks näin aluks ainakin ja lukko toimii hyvin niin komeesti on menty sladissa...eikä oo sellanen kivi reki niinku vetet oli...mutta palaan asiaan huomenna kiitoksia vaan jo nyt!
TexFinn Posted July 31, 2012 Posted July 31, 2012 Ei autoa kannata alkaa monottelemaan. Ennemmin kannattaisi monottaa sita joka on nuo vehkeet sinne asennellut. No, toivottavasti homma tuosta viela selkiaa ja paaset taas kurvailemaan. Sahkojutut on kylla persiista.
mätmäxV Posted July 31, 2012 Author Posted July 31, 2012 joo...eihän se tulilinnun vika oo että joku sen on saastuttanut mutta tää on tällänen mädmäx muutenkin..ja taitaa siinä pari "naarmua" jo ollakkin....tästä tulee vielä härski peli....kuhan nyt hörähtäs taas tulille.....
letkume Posted July 31, 2012 Posted July 31, 2012 Voi kiitos jo etu käteen...ja joo mulla on tosiaan joku resetointi nappi asennettu keskikonsoliin...ja se v**tun sireeni on muuten sulanut osittain...on asennettu pakosarjan päälle....eli H***lvetin hyvää kesälomaa mulle > aamulla alkaa repiminen...vielä jos sais jonkun vinkin mitä "ei kannata" tehdä purkaessa....nyt kädet ristiin hyvät yöunet ja peukkuja huomiseen....Muija jo varotteli ku ostin tään auton että tää saa monoa...mutta päivä päivältä tykästyin enemmän ja enemmän...tehoa ihan tarpeeks näin aluks ainakin ja lukko toimii hyvin niin komeesti on menty sladissa...eikä oo sellanen kivi reki niinku vetet oli...mutta palaan asiaan huomenna kiitoksia vaan jo nyt! Samoin oli mulla sulanut. Varmaan saman paskavirman tekele. Nuo sähköongelmat tosiaan johtuu noista ammattimaisista liitoksista, eli surrattu vaan johdot yhteen ja verhoilun alle piiloon. Muistaakseni kolme johtoa ratin alta oli korjattava, että sai toimimaan. -pinkki tai punainen paksu johto, menee tuplana ja hälyllä yhdistetty. (tulee virrat) -keltainen paksu johto (starttaa) -ajoneston johto, en muista minkä värinen. Pieni, taisi olla raidallinen (käy) Sitten kun auto toimii, niin yksitellen seuraa hälyltä lähtevät johdot purkaen. Aina välillä koittaa, että toimii. -apukuskin jalkatilassa on gm:n oma lukkojen ohjaus -kuskin oven kautta ohjataan ikkunoita yms. -kuskin kickpaneelissa ja keskikonsolissa nippu releita -sireeni tulipellissä(tämän kun purkaa niin ei lähde käymään) Kaukosäätimessä on muuten kanavavalitsin kyljessä, siitä kun naputtelee ja sitten unlockia, niin voi saada ajoneston pois päältä. Tässä muutama vanha linkki. http://www.clifford.com/Support/Guides.aspx http://www.directeddealers.com/manuals/og/clifford/concept20_owners.pdf http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?action=dlattach;topic=29318.0;attach=24716;image
mätmäxV Posted August 1, 2012 Author Posted August 1, 2012 Muistaakseni kolme johtoa ratin alta oli korjattava, että sai toimimaan. -pinkki tai punainen paksu johto, menee tuplana ja hälyllä yhdistetty. (tulee virrat) -keltainen paksu johto (starttaa) -ajoneston johto, en muista minkä värinen. Pieni, taisi olla raidallinen (käy) Eli jos kyseiset johdot fixaa/yhdistää?? niin starttaako auto? Ja Mulla ei ole siihen kaukosäädintä :'( yhdet kuppaset avaimet tuli mukana missä siis eiedes sitä vastusta siinä virta avaimessa.... ovet ei menny lukkoon sillä toisella avaimella...mutta prisman misternmint suutari tekasi 12 eurolla mulle vara avaimet niin niilläpä rupes ovet menemään lukkoon....täytyy nyt lähteä kokeilemaan....sanoit että jo sen sireenin irroittaa niin sit ei lähe käyntin?'' se sireeini ei ole inahtanut kertaakaan...pienipunainenledi kyllä vilkkuu ja joku rele kun ajonesto on "oletettavasti päällä" ja se resetointi nappi on niinkuin kolme asentoinen 1-naps-kakkoseen ja vielä 3 asento on sellainen mitä voi pitää pohjassa mutta ei siis ole sellainen naks vaan palautuu siihen 2asentoon... niin siitä sireeenistä olisko se sulanut nyt tiensä päähän? ja tavallaan "revitty" pois ja siinä syy että ei käynnisty
letkume Posted August 1, 2012 Posted August 1, 2012 Eli jos kyseiset johdot fixaa/yhdistää?? niin starttaako auto? Ja Mulla ei ole siihen kaukosäädintä :'( yhdet kuppaset avaimet tuli mukana missä siis eiedes sitä vastusta siinä virta avaimessa.... ovet ei menny lukkoon sillä toisella avaimella...mutta prisman misternmint suutari tekasi 12 eurolla mulle vara avaimet niin niilläpä rupes ovet menemään lukkoon....täytyy nyt lähteä kokeilemaan....sanoit että jo sen sireenin irroittaa niin sit ei lähe käyntin?'' se sireeini ei ole inahtanut kertaakaan...pienipunainenledi kyllä vilkkuu ja joku rele kun ajonesto on "oletettavasti päällä" ja se resetointi nappi on niinkuin kolme asentoinen 1-naps-kakkoseen ja vielä 3 asento on sellainen mitä voi pitää pohjassa mutta ei siis ole sellainen naks vaan palautuu siihen 2asentoon... niin siitä sireeenistä olisko se sulanut nyt tiensä päähän? ja tavallaan "revitty" pois ja siinä syy että ei käynnisty Pinkit + keltaisen (ei kuitenkaan keskenään) kun yhdistelee, niin tulee virrat ja starttaa. En muista käynnistyikö jopa hetkeksi kunnes vats sammutti tms. Veikkaan, että jos ei ole avaimessa vatsin vastusta, niin pitää tietokoneesta disabloida se. Sitten pitää tosiaan purkaa se hälytin mäkeen kokonaisuudessaan. -->TÄHÄN<-- voisi joku pasteta sopivan kytkentäkaavion shboxista.
mätmäxV Posted August 1, 2012 Author Posted August 1, 2012 TADAA!!! vanha autorosmo on onnellinen meni kyllä liian helpox...heitin vaan solenoidin siihen onkos se nyt heräte piuha väliin napin millä starttaan!! (kokeilin siis ruukkarilla paksu johto siihen herätteeseen virtojen ollessa päällä niin vroom käyntiin läks.) ja eikun kauppaan johtoa ja painonappia ostamaan ja sittepä sitä sladiteltiin loppu ilta....katellaan syssymmällä ne hälyt pois...nyt haluun vaan ajella.... *clap* tää menee kyllä offtopikikx mutta se performmance nappi laatikolle onko se siis päällä oletetusti kokoajan kun valo ei pala siinä napissa vaiko just toisin päin? ja tuntuuko ero ihan pers tuntumalla?
Recommended Posts