Blower Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Mites porukka ratkaissut tän kuuluisan imuilman lämpötilaan päin persettä perustuvan säädön näissä peleissä? Kyseessä MS1 extra koodi ja alkuperäiset anturit paitsi mat vaihdettu "nopeaan malliin" Eli megan oma lämpötilaan perustuva korjaus on turhan innokas. Jos lämpötila on 20 astetta ja kartat ok, niin sit kun sammuttaa moottorin ja odottaa että MAT anturi saa lämpöshokin ja näyttää 70 astetta, niin seos menee laihaksi. Parannusta saa kun siirtää anturin tpi plenumista imuputkeen ja vääntää hurjasti lisärikastusta "coolant related air density" valikosta kuumemmille lämpötiloille. Toi anturin vaihtaminen kans nopeuttaa palautumista. Mut joka tapauksessa heti startin jälkeen näyttää hetkin laihempaa ja about 10 - 30 sekan päästä palauttuu normaalimmaksi vaikkei lämpötila vielä laskiskaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now