Jump to content

firebird vm -70- 81 takapään madallus

Recommended Posts

Kirjoitettu

Miten oletta tehneet takaanpään madallauksia??

Poistaneet lehtejä? Montako? mistä välistä?

Vai taotuttanut uudelleen kaikki lehdet?

Vai jokin muu? Mikä??

Mikä on ollut paras konsti ja kokemukset??

Kiitoksia vastauksista!

Kirjoitettu

Takajousien väliin saatavana 1 1/2" tiputtavaa "palikat".

Itsekkin ajattelin tilata sellaiset usasta seuraavaksi.

Kirjoitettu

perää voi nostaa tai laskea palikoilla,mutta se saattaa ruveta hakkaamaan kiihdytyksissä.itse pudotin perää hotchkiss jousilla.

Kirjoitettu

Ite laitoin tollaset 1,5" madalluspalikat ja pidemmät u-pultit. Hyvin ne on ainakin tähän asti siellä toiminu. En oo tosin mitään hirveitä kuminpolttosessioita harrastanu koska perä on aika huonossa jamassa ja yritän saada sen kestämään syksyyn saakka.

Kirjoitettu

Tossa F-body tapahtumassa kalajoella kattelin muutaminen autojen madallausta ja niissä se oli toteutettu lehtijousien vähentämisellä.

Mitenkähän se toimii käytännössä?

Tuleeko liian löysä??

Paras tapa ois tieten taotuttaa jouset uuteen muotoon?

Kirjoitettu

Noiden tiputuspalikoiden kanssa käsittääkseni jousien ominaisuudet ei muutu mihinkään, ainoastaan akselin etäisyys koriin muuttuu.

Kirjoitettu

elikkäs nämä kalikat kantsii väliin.18$ summitissa kappale.

kapulat.jpg}

• 1 month later...
Kirjoitettu

Blackin jousille yksiääni lisää.Kohta alkaa porukka tympääntymään ku aina löytyy samat vastaukset ,heh heh

Kirjoitettu

Hotchkinssin settiä mäkin olen ajatellut, mutta jos se tosiaan madaltaa 2" niin s eon aika paljon. Nyt jo pohja käy tervehtimässä katukivetyksiä aina välillä, joten jotain muuta pitäisi keksiä... ideoita?

Kirjoitettu

Voisin laittaa tänne sellasen kuvan joka on suoraan sivusta kuvattu ni näätte millanen tuli sivuprofiilista.Ei mielestäni tuo perä ollenkaa ole liian alhaalla.

Kirjoitettu

Mä otan summitista seuraavassa tilauksessa yhdet ylimääräiset parit noita kalikoita niin perän lasku onnistuu helposti ja edullisesti.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...