timok Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2012 Olen tässä kehitellyt ajatusta tuoda jenkeistä camaron V 6 LS tai LT mallin suomeen ( 5 gen ) koska ymmärtääkseni kerholaiset on jo joitain tuoneet kysyisinkin mitä pitäisi ottaa huomioon ettei tulisi ikäviä ylläreitä auton hinta: tiedossa siirto kustannukset jenkeissä: ?? rahti: miten edullisin tai hyväksi koettu tulli 10% Alv 23 % autovero tiedossa suurin piirtein muutoskustannukset: Mitä muutoksia joutuu tekeen ja mitä maksaa vastaavuustodistus: mitä maksaa ja keneltä saa katsastus suomessa: onko joitain asioita jotka jotka ei kelpaa suomessa joku muu mitä en ole huomioinut yllä ? Timo
timppa66 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2012 muutoskustannukset: Mitä muutoksia joutuu tekeen ja mitä maksaa Soitto tai käyntikierros eri katsastus asemilla. Ja kannattaa käydä monessa eri paikassa, eroja löytyy jopa saman firman sisältä(esim K1) Vastaavuustodistusta voi kysyä K1:ltä Rahti: mulla tuli kimppa kontissa Corveten ja kahden harrikan kanssa, mun osuus 1 000 taalaa. joku muu mitä en ole huomioinut yllä ? Unohda v6
pantera Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2012 Olen tässä kehitellyt ajatusta tuoda jenkeistä camaron V 6 LS tai LT mallin suomeen ( 5 gen ) koska ymmärtääkseni kerholaiset on jo joitain tuoneet kysyisinkin mitä pitäisi ottaa huomioon ettei tulisi ikäviä ylläreitä auton hinta: tiedossa siirto kustannukset jenkeissä: ?? Taala ja maili minimi 200 rahti: miten edullisin tai hyväksi koettu 2000-3000 taalaa, lähtöpaikasta riippuen tulli 10% Alv 23 % autovero tiedossa suurin piirtein muutoskustannukset: Mitä muutoksia joutuu tekeen ja mitä maksaa Valojenkans jumppaa itte tehtyna tonni riittää vieraalla teettettynä 2-3 vastaavuustodistus: mitä maksaa ja keneltä saa TUV.FI muutaman satkun katsastus suomessa: onko joitain asioita jotka jotka ei kelpaa suomessa Punaset takavilkut, symmetrisellävalokuviolla dot ajovalot, punaset sivumarkkerit joku muu mitä en ole huomioinut yllä ? Purku, huolinta, vakuutukset Timo
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään