Jump to content

" tuninkia "

Iroc-z89

Recommended Posts

Kirjoitettu

Huomasin eräässä Corvetessa hienon takaluukun sisäverhon , sen ikkunaverhon , sellaisen missä oli isolla Corveten logo ja shevyn merkki .

Se näytti hienolta joten ajattelin haluta samantyylistä , tosin Camaron logolla tai shevyn merkillä varustettuna . :D

Omasta autosta kun puuttuu tuo verho kokonaan , kiinnikkeet on kyllä paikoillaan.

Selailin noita varaosafirmojen sivuja mutten äkkiä ainakaan löytänyt kun tavallisia ilman mitään logoa.

Onkos kukaan törmännyt moiseen tuoteeseen ja mistähän niitä voisi kysellä , Corveten osafirmoilla niitä näkyy löytyvän mutten oikeen viitsisi laittaa veten logolla varustettua verhoa Camaroon ? :D

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

kysyppä sellasista paikoista mitkä painattaa t-paitoihin ja mukeihin ynnä muihin,että pystyskö ne painattamaan logon tai kuvan sellaseen takaikkuna verhoon.minun mielestä kaikennäkösiä kuvia pystyy painattamaan eri materiaaleihin.esim.mulla kun eräs liike teki mun firebirdiin sellaset tarrakotkat nokkapeltiin ja sivupalkkeihin niin se piirti ensin jollakin kuvankäsittelyohjelmalla kotkan siitä saa sen jälkeen ihan minkäkokosen ja värisen haluaa sittenhän se jollain skannerilla tai printterillä tehdään.niin kyllä tollaseen verhoonkin pitäis jotain keksiä :)

Kirjoitettu

kysyppä sellasista paikoista mitkä painattaa t-paitoihin ja mukeihin ynnä muihin,että pystyskö ne painattamaan logon tai kuvan sellaseen takaikkuna verhoon.minun mielestä kaikennäkösiä kuvia pystyy painattamaan eri materiaaleihin.esim.mulla kun eräs liike teki mun firebirdiin sellaset tarrakotkat nokkapeltiin ja sivupalkkeihin niin se piirti ensin jollakin kuvankäsittelyohjelmalla kotkan siitä saa sen jälkeen ihan minkäkokosen ja värisen haluaa sittenhän se jollain skannerilla tai printterillä tehdään.niin kyllä tollaseen verhoonkin pitäis jotain keksiä :)

Kiitoksia , tota hommaa en tullu edes ajatelleeksi .

Nyt täytyy ensin ostaa uusi verho taakse ja lähteä etsimään sopivaa kuvaa ja painofirmaa .

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...