Jump to content

LT1 Edit ja Tunercat softa

Recommended Posts

Kirjoitettu

Onko porukoissa kyseisten ohjelman käyttäjiä? Kaipaisin vähän kotimaisia kokemuksia, ennen kuin hankin jomman kumman. Noin äkkipäätä softat tuntuisivat melko monipuolisilta.

Kirjoitettu

Suunnittelin itsekin ko. softan hankintaa, mutta jätin hankkimatta, kun on aika suolanen hinta. C.A.T.S Tuneria (Tunercat) on käsittääkseni enemmänkin käytössä, joten siihen varmasti löytynee apuja tältä foorumilta helpommin..

Kirjoitettu

Jos foorumilta löytyy Tunercatin tai minkä tahansa "tuunaussoftan" käyttäjiä, niin eikun kommentteja kehiin. Lähinnä kiinnostaa ohjelmien käytettävyys ja selväpiirteisyys.

Kirjoitettu

Aloin vasta itsekin Tunercattiä tutkia. Kerron kyllä kokemuksista kunhan pääsen hommassa eteenpäin...

Kirjoitettu

Tunercat löytyy ja on kyllä monipuolinen ohjelma. Hintakaan ei päätä huimaa. Itse en noista moottorin säädöistä ole päässyt perille, mutta muuta olen säätänyt (poistanut nopeudenrajoittimen, skip shiftin jne.)

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Mulla on käytössä Tuneri.Se on monipuolinen voi tehdä ECM:lle kaikki säädöt vikakoodi muutokset ym ym.Hyvä ohjelma tosin en voi verrata sitä tuohon LT1 Edittiin koska ei sellaista mulla ole.

Uskon kuitenkin jotta molempien ohjelmien käyttö vie aikansa ,että pystyy säätelemään siis siten että tietää mitä tekee ohjelmalla.

Tosin jos säätelee autoaan niin tarvii lisäksi esim Free Scan ohjelman,että tietää mitä pitää säätää tai mitä tapahtu kun kun muutti ECM:n asetuksia.

DataMaster on kans mielenkiintoisen näköinen ohjelma tähän hommaan.

Sitä en ole vaan saanut auki omassa koneessani.

Tulee olemaan paljon opeteltavaa kun rupee näiden ohjelmien kaa leikkimään.

Kirjoitettu

DataMasterin imuroin tuossa jonkin aikaa sitten ja sain sen kyllä pelaamaan. En tosin ole ehtinyt perehtyä syvemmälle ohjelman sisään. DataMaster näyttäisi olevan todella monipuolinen scannerisofta. Sen pohjalta jonkun tuunausohjelman käyttö on varmaan helpompaa, kun näkee muutokset ja niiden vaikutuksen moottorin/vaihteiston toimintaan. Taidan hommata ton tunercatsin softan. Ohjelman hinta ei oo niin paha, etteikö sitä voisi kokeilla.

• 3 months later...
Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Onkos joku jo kerennyt hommaamaan tätä LT1 Editiota

Näyttää hyvältä kun löysin yhden sivuston jossa oli kuvattu tuota.Olis huomattavasti helpomman näköinen käyttää kuin Tuner CATS.

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Mulla on käytössä Tuneri.Se on monipuolinen voi tehdä ECM:lle kaikki säädöt vikakoodi muutokset ym ym.Hyvä ohjelma tosin en voi verrata sitä tuohon LT1 Edittiin koska ei sellaista mulla ole.

Uskon kuitenkin jotta molempien ohjelmien käyttö vie aikansa ,että pystyy säätelemään siis siten että tietää mitä tekee ohjelmalla.

Tosin jos säätelee autoaan niin tarvii lisäksi esim Free Scan ohjelman,että tietää mitä pitää säätää tai mitä tapahtu kun kun muutti ECM:n asetuksia.

DataMaster on kans mielenkiintoisen näköinen ohjelma tähän hommaan.

Sitä en ole vaan saanut auki omassa koneessani.

Tulee olemaan paljon opeteltavaa kun rupee näiden ohjelmien kaa leikkimään.

Toi Datamaster on se parempi ja selkeämpi ohjelma.Nyt kun olen molemmilla lukenut.

Oliko kellään tuota LT1:tä?Se on nyt hommattava koska mitä olen lukenut ja nähnyt sivuja siitä on näöllisesti huomattavasti helpompi säädellä.

TunerCATS on hyvä mutta aika hankala säädettävä tai siis työläs.

Joten toi LT1 on saatava jostain ja koiteltava olisiko se käytössä minkälainen.

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Ja tohon LT1 on olemassa jopa valmiita ohjelmia joita voi latailla netissä vapaasti.Jenkeissä aika suuresti käytetty.

Kirjoitettu

Ainakin ls1edit on mun mielestä ihan OK vaikka sitä parjataankin efiliveen ja hptunersiin verrattuna. Hommasin ite juuri efiliven sen takia että sillä voi kirjoittaa koko tietokoneen, ls1editillä ei voi... en tiedä lt1editistä... kannattaa tarkistaa jos sellainen on tarpeen.

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Näyttää olevan LT1 editorista erilaajuisia ohjelmia tarjolla 65€-200€ ja siltäväliltä.En oikein ymmärtänyt mitkä kaikki pitäis ostaa jos haluu tehdä kaikki mahdolliset modit mahdolliseksi.

Kirjoitettu

Näyttää olevan LT1 editorista erilaajuisia ohjelmia tarjolla 65€-200€ ja siltäväliltä.En oikein ymmärtänyt mitkä kaikki pitäis ostaa jos haluu tehdä kaikki mahdolliset modit mahdolliseksi.

Eikse oo selvää ::)KALLEIN tietysti ;)
Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Kallein on vissiin pakko ottaa ;DJa sen lisäks muutama "halpa".Kokopaketti jotain $1500. :-[

Kirjoitettu

Kallein on vissiin pakko ottaa ;DJa sen lisäks muutama "halpa".Kokopaketti jotain $1500. :-[

ELÄMÄ ON 8)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...