ritarinössö Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2012 Aurhauskulmat tarkistettu kahteenkin kertaan eli niissä ei oo vikaa, mutta auto kuluttaa eturenkaita ulkoreunasta. Ja aika huomattavasti, nykyset renkaat oli ulkoreunasta jo siinä kunnossa että renkaan kangasharso mikälie näkyi läpi. Mikä muu tätä voisi tehdä kuin väärät aurauskulmat? Juuri ostin testinä uudet renkaat ja laitettiin oikeat ilmanpaineet ja nyt katsotaan tekeekö uusiin renkaisiin saman jutun. Voisiko perän kitkalukko olla jotenkin jumissa, että se aittaa kääntymistä?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään