Jump to content

Camaro/Firebird ilmapumput

Punishment

Recommended Posts

Kirjoitettu

Niin, kaikissa autoissa joita olen käynyt katsomassa, ovat olleet takaluukun ja konepellin ilmapumput rikki. Eli: Mistä näitä saa edullisesti, voiko itse korjata ja onko patentteja.

Kirjoitettu

Mua ainaki rupee aina v**uttaa kaikki suomalaistunarien patentit joihin olen törmänny eri autoissa,ne kun yleensä aina on semmosia"nopeesti ja halvalla valmista"-versioita joita sitten saa korjailla useimmiten siten että ostaa suosiolla sen uuden oikean osan.Siks vältän aina ite kaikkien viritelmien kyhäämistä,mm.kyseiset pumput ostin suoraan SWT:n tiskiltä,en tosin samalla kertaa molempia,konepellin pumput vaihdoin vast n.kk sitten ku meinas kokoajan saada konepellin niskaansa kun laitto lohkolämppärin johtoa kii..Kerran kirpasee(ei tosiaan o halvat)mutta eiköhän ne seuraavan 15 vuotta toimi.En kyl ny muista mitä kustansi.

Eli mun neuvo on,unohda patentit/viritelmät/käyttäriosat jne ja osta uudet,ei enää tarvi sit niistä hetkeen huolehtia.Jokainenhan tietty miettii ite miten autonsa korjaa ja miten paljon siihen haluaa sijoittaa...

Kirjoitettu

Samaa mieltä. Takaluukun pumpussa on lisäksi tuo ikkunalämmittimen piuha, mitä halpapumpuissa ei välttämättä ole

Kirjoitettu

Aikoinaan paikallisen varaosa-diilerin kanssa haettiin camaron nokkapellin pumppuja niistä sekundalistoista, jotku pemarin vastaavat olis luultavasti menny paikalleen mutta ei välttämättä olis kestäny kauheen kauaa, on toi f-bodyn nokkapelti hiukan eri painonen ku jonkun kämäsen pemarin...

On ne vähän kalliimmat ku bilteman pumput 240-volvoihin mutta ei niistä vararikkoon joudu. Et jos oot autoa etsimässä niin ei huonojen pumppujen takia kannata ostoaikeita hylätä :-[

Kirjoitettu

100€ / pari , sanoi joku.. meillä on molempiin päihin pumput uusittu, mutta edellinen omistaja oli uusinut.

Kirjoitettu

No jopas on halpaa.... kyselin viime kesänä US-Partsista ja silloin hinta oli 93 € / kpl !!! >:(

Konepellin pumput taisi olla 62 € / kpl, sama kauppa.... >:(

Kirjoitettu

Kamulla oli kuukausi sitten muutamia pumppupareja myynnissä,menee paikalleen kun hiukkasen viilailee.Voin kysellä mitä haluu hintaa, jos on kysyntää.

Kirjoitettu

maajussin kommentti:

Jostain agrimarketista vois saada halvalla massikan pumput. no ei tietty ihan orkkis kamaa mutta ajaisivatkohan saman asian?

Kirjoitettu
On ne vähän kalliimmat ku bilteman pumput 240-volvoihin mutta ei niistä vararikkoon joudu.

Ei taida Volvon pumput hirveen kalliita olla ::) siellä kun sellaisia ei ole on vaan jouset mitkä vetävät saksisaranan nippuun pellin auetessa ;) Kunhan piruilen :D

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

On kyllä sen verran halvat nuo kontin pumput, että melkeen vois sijoittaa... Oon mukana kimpassa jos tilataan!

Kirjoitettu

Tuolla F-bodymotorsportissa ilmoitettu hinta on kappalehinta eli eteen maksaisi 60$/pari. Meni hetki ennenkuin tajusin tuon hinnoittelusysteemin :-\

Kirjoitettu

Ootko ihan varma? Kuitenkin tekstissä lukee "struts" eikä "strut".

Kirjoitettu

Ootko ihan varma? Kuitenkin tekstissä lukee "struts" eikä "strut".

Lukeehan siella myos etta "Price per Strut";)

EDIT: 2 minuuttia olin myohassa... :D

8)

Kirjoitettu

Niin. Olikos joku tilaamassa ilmapumppuja? Jos olet, niin minä tilaisin sinun kanssa kimpassa takaluukun ja konepellin pumput. Siis kaikki. Auto oli Pontiac Firebird formula -89 305 TPI. Laitetaan postikulut puoleksi.

Kirjoitettu

Minä voisin tulla mukaan kimppatilaukseen, mutten viitsi ruveta sitä järjestämään:

Äsken meni hermot Hawks thirdgenin kanssa. Olisin tilannut sieltä sen lasikuitupalkin johon etulamput kiinnittyvät. Äijä väittää kirkkain silmin että sen toimitus suomeen maksaa yli 300$? Kumma homma kun 2 sähkökitaraa tulee USA:sta suomeen n. 100€ rahtikuluilla >:( >:( >:(

Eli jos joku järjestää kimppatilauksen kannattaa tiedustella postituksen hintaa ennen tilaamista.

Kirjoitettu

hei jos ilmapumput kiinnostaa niin mulle on tulossa juuri pienen tilaus selkkauksen johdosta kahdet pumput ja toinen pari niistä joutaa eteenpäin myytäväksi ja hinta on alle sata euroa pari.jos kiinnostaa niin soita.

puh. 0443804502 tai ps@pjcenter.fi

ja tietysti yksityisviestilläkin saa kiinni

lähden lomalle 23.3 ja olen kaksi viikkoa poissa suomesta sinä aikana ei puhelimella tavoita emaililla kylläkin saa luen niintä niin usein kuin vain mahollista.

Kirjoitettu

Saattaahan niitä pumppuja löytyä monestakin paikasta, pumppujen pituus ei yksistään ratkaise, vaan pitää myös tietää se pumppujen voimakkuus (kuinka monta Newtonia on se kaasuiskarin työtövoima), saman mittaisissa pumpuissa on tässä osassa eroja....ja noita pumppujahan käytetään monissa muissakin paikoissa kuin autoissa...

Kirjoitettu

heh, minulla puolestaan olisi yksi kappale käyttämättömiä pumppuja joka löytyi Hessumobiilin tarjouskorista 2 eurolla, olisiko kellään myydä yhtä kappaletta toimivaa konepellin pumppua? Vaihdossa voin antaa kaksi väsynyttä pumppua. ;)

• 1 month later...
Kirjoitettu

No päivitetään tännekkin vähän hintatietoja, eli Ameriikan tilaukset ei onnistu mulla niin turvaudutaan paikallisiin. Konepellin pumput, SouthWestTradesta, Ac Delcon leimoilla, 93euroa pari.

Kirjoitettu

276.5 markkaa per pumppu! Näin eurodollarin aikoina kuulostaa helpolta summalta

"vain 99Eur" tai 93Eur niin kuin tässä oli.

Terv. köyhäilijä

Kirjoitettu

Joo, kuuluu sarjaan minkäs teet, ei ole kuin kalliita vaihtoehtoja, muutama vuosi ehkä pärjätään. Täytyis hommata myös takaluukun pumput, Gta:ssa taitaa olla se järein vaihtoehto kolmesta, hinta voi olla suolainen.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...