KKOSKINEN Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2012 http://file.jaatiedostosi.com/tmeRly/camarro_018.jpg http://file.jaatiedostosi.com/sMdvJJ/camarro_022.jpg http://file.jaatiedostosi.com/Ohhb0x/camarro_016.jpg Nyt oon vähän kerinnyt käymään tätä läpi. Alusta on kunnossa ja massattu. Palkinpäät edestä molemmilta puolilta nostettu tunkilla ruttuun, Lokarin ja oven sauma irvistää. Täytyy stemmata ( mulla olleista kolmessa neljästä sama juttu). Korissa kukkasia lokarin reunoissa ja pieniä pyöreitä lommoja konepellissä ja katossa. Etuspoileri vähän rutussa, sen jo oikaisin lähelle oikeaa asentoa. Oli vähän jo kerennyt jämähtää vika-asentoon. Mottori, vaihteisto ja perä kuivat, ei siis vuoda mitään. Antaa aika vahvat aamusavut, normaalia. Vedoista en oikein osaa sanoa kun ei ole vertailupohjaa, mutta tiettyä vedon uupumista täysläpällä siinä 3000 kohdilla. Pakari katista taakse 3" ja joku tarvikevaimennin. Hyvä soundi! Sisusta hyvä poislukien kuskin penkki joka on SAASTAINEN. Kaikki panelit paikoillaan, kojetaulun allakin, ja diagnoosipistokkeen edessä suoja levy. Ei ole muissa ollut. Luukkujen pumput toimii. Edessä ei kovaäänisvalmiutta. Kaikineen hintaansa nähden ihan kelpo peli. Kävin katsomassa paria ei katsastettua. Hinnanero tähän satasia, ja ne olivat kutosia.
TexFinn Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2012 Dodiid! Siita se sitten lahtee.
KKOSKINEN Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2012 Eteen vaihtui Hertzin neljätuumaiset. Olihan siellä alkuperäisetkin, mutta kun tuli jo hankittua uudet. Pintaan tulee vielä diskantit. Tossa on muuten kilometrit matkamittarissa. Luulin maileiksi. Auto nuoreni sata tonnilla hetkessä.
Fenix Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2012 Näyttääkö mittari isolla mailit ja pienellä km/h? -90 tpi:ssä (metron maahantuoma) mielestäni oli ajomäärä maileina ja nykyisen -89:n matkamittaria en ole edes seurannut (muuttoauto), kun olen kuvitellut että kaikki 3 genit näyttää ajomäärän maileina. Mutta positiivinen yllätys Täytyy ihan pyytää exän nykyistä omistajaa tsekkaamaan. Mittari näytti alku kesästä n. 80t.
KKOSKINEN Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2012 Kmh isolla. Näissä on näköjään variaatioita. Matkamittari nollautuu miljoonassa, mailimittari muistaakseni sadassatonnissa?
Large Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2012 Hyvä juttu, itse oletin kanssa että mun -87:kan mittari näyttäisi maileja mutta onkin km mittari. Nyt mittarissa on reilu 170 tonnia joten nuoreni aika reilusti...
KKOSKINEN Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2012 Camaro saatettu talvikuntoon. Vedin lohkosta sisähaaran lämppärille. Uudet nastarenkaat orig. vanteille ja taakse vedin supparille johdot. Samalla purin ison tukun jonkin antiikkisen autopuhelinsysteemin johtoja. Supparisysteemi koostuu 15 vuotta hyllyssä pyörineistä komponenteista. Kotelo on vanha Sonyn kotikovari. Tosi tukeva ja painaakin ihan pirusti. Tässä oli keskiääninen koteoitu erikseen. En ole ennen törmännyt moiseen. Aika hyvin soi mielestäni noin nollabudjetin vehkeiksi. Tämähän ei varsinaisesti ole mikään projekti vaan rehellinen käyttöauto. Talven harrastuksena ovat nuo Astrot ja Mustang.
KKOSKINEN Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2013 Tuli sitten ensimmäinen vika. Lämppärin hana poiki onneksi tallin pihaan. Tuli sitten vähän kuin pakosta aloitettua prätkäkausikin. Pitihän sitä kotiin päästä.
KKOSKINEN Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2013 Ekassa viestissä mainitsin heikkoa vetoa alakierroksilla. Ei ole isommin mua haitannut, mutta nyt paheni niin ettei meinannut lähteä kiihtymään pikatielle siirryttäessä. 2500 jälkeen kyllä heräs. Jarrua vastaan kaasuttaessa just ja just sai pyörät pyörimään tyhjää ja sitten stumppas. Lähti kyllä hyvin käyntiin. Parin päivän päästä taas normaali, ellei jopa parempi kuin ennen. Myös flekti toimi ennen vain kun oli ilmastointi päällä nyt pelaa niin kuin pitääkin. Ihme juttu mut hyvä näin. Lämppärin hana vaihdettu.
KKOSKINEN Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2013 Onko muuten siinä sytyksen kiinteässä merkissä kolot 0, 2 ja neljä? On niin ruosteessa ettei saa selvää. Ilmeisesti säädetty piuha kiinni kun ilman piuhaa damperin mekki on siellä sen putken alla ja kiinni nollassa. Ne vähätkin vedot on nyt kadoksissa ja flektikään ei lyö pääle lainkaan.
z 28 jari Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2013 Syvä kolo kärki konettakohti->nolla astetta.Kolmioitten kärkien väli neljäastetta.Kirjota googlen kuvahakuun ignition advance tab niin saat selventäviä kuvia.
Yorcci Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2013 Tommoisia merkintöjä löytyi kuttaperkkahuussista, kun putsailin jakopään koppaa http://kuvapilvi.fi/finnshark/lHU.jpg
KKOSKINEN Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2013 Kiitti vinkeistä. Vääntelin summassa syttyä aikaisemmalle ja sattui osumaan neljän kohdalle. Kokeilin ja auto vetää kuin ei koskaan ennen. Kiristin siihen. Vähän soimaan itseäni, että olen ajanut melkein vuoden autolla jossa sytytysennakko on aivan perseessä! Jakajan pultin saa muuten kätevästi auki sellaisella räikänvarteen kiinnitettävällä hevonkengän muotoisella työkalulla. Katsastusta ajatellen olen tehnyt vähän huoltotöitä : -Vaihteistoöljyt ja suodatin vaihdettu -Takajarrusylinterit, nesteet ja asennussarja vaihdettu + yksi putki -Pakarin liitos vaimentajaan korjattu -Kuskin lattian/helman ruostevaurio hitsattu Muuta sipistelyä: -Takalokasuojien ruostepaikat puhallettu, paklattu ja paikkamaalattu -Kuskin penkki pesty Fairylla ja painepesurilla -Etulokasuojia passattu paremmin istuviksi Koska tuo flektin toiminta on niin epävarmaa asennan vielä säädettävän kytkimen sille.
Yorcci Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2013 Eikö se sytkä kannattaisi laittaa samantien kohdalleen, tehtaan perusennakko 6 astetta nyt ainakin. Mulla toi saunakiulu kesti vakionokalla 10 asteen perusennakon ilman pahoja nakutusanturin hullaantumisia. Edit: Eekäku toihan olikin kaasaripeli... enpä sitten tiedä noista tehtaan ennakoista
KKOSKINEN Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2013 Mulle on tullut jostain sellainen käsitys että nolla olis tehtaan ennakko. Kokeilen kyllä säätää vielä kunhan saan tuon flektin toimimaan. Niin ja TBI tuo on.
Chevy Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2013 Mulle on tullut jostain sellainen käsitys että nolla olis tehtaan ennakko. Kokeilen kyllä säätää vielä kunhan saan tuon flektin toimimaan. Niin ja TBI tuo on. jep,LO3 koneen perusennakko on 0,kun EST johto on irti.
KKOSKINEN Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2013 Tää oli selkeesti säädetty johto kiinni kun ennakko oli nollassa tyhjäkäynnillä . Täytyy nyt testailla tota vielä. Kaveri tossa vähän aloitteli myllytystä kun hällä on kunnon aineet ja koneet ja kokemusta asiasta. Jatketaan kunhan keritään.
KKOSKINEN Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2013 http://file.jaatiedostosi.com/Q6UMMO/109.jpg Siedettävä tuli
KKOSKINEN Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2013 Piti hakea nopea leima, tulikin ajokielto. Takajarruputki, se pitkä, ja letku. Onneksi kaikki tarvittava löytyi omista kätköistä.
KKOSKINEN Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2013 Nyt on tämäkin taas kantakirjassa. Taidan pistää myyntiin ja vaihtaa keväällä vähän uudempaan. Jos tämän perusteella kiinnostais jotakuta niin voi kysellä. Väsään myynti-ilmoituksen kohta. Ai niin. Kun tämä ei ole mikään myyntipalsta, soittamalla lisätietoja. 050 4657321 Timo.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään