Jump to content

305 tpi rullat vai ei?

LR Z28

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mistä tiedän onko camarossani rullakeinut vai normaalit laahaavat? ratkaiseeko venttiilikopan kiinnitys (keskeltä eli uudempi tai reunoilta/vanhempi..) vai mistä sen sais selville?? pitäis nokka tilata mutta kuulin että tossa vuosimallissa (-87) voi olla kumpivaan... :o :o :o

Kirjoitettu

Mulla oli omas -87 camaros ainaki peltikeinut :) Ainaki kone jossa laturi apparinpuolella on vanhempi malli eli peltikeinuilla ;) Ja nostajat oli mula ainaki laahurit :)

Kirjoitettu

Kysyjä taitaa tarkoittaa nostajia vaikka puhuukin keinuvivuista??? Kun kerran "pitäisi nokka tilata...." :o

Kirjoitettu

Aivan kysymyshän on NOSTAJISTA eikä mistään keinuista!! :-[

Kirjoitettu

Kyl '87-vuoden värkeissä pitäis olla rullat. Ootko Samppa varma, ettei sun auto oo '86, jos sulla kerta laahaavat löyty koneesta?? Se rekkariotteen käyttöönottovuosihan ei sitä auton vuosimallia kerro... ootko kattonu vin-koodeista?

Kirjoitettu

Se on -87 heinäkuussa käyttöönotettu joten kyl se 87 pitäis olla.

Kirjoitettu

Höpö höpö. Ei se käyttöönotto mitään merkkaa...paitsi tietysti sitä että sitä EI ole valmistettu sen jälkeen

Kirjoitettu

Mulla on käyttöönotto tapahtunu -88, mutta auto on vuosimallia -87. Kantsii Samppa kattoa se vin-koodi jos sul tosiaanki on ollu laahurinokka...

Kirjoitettu

Mitenkä muuten et jos mun auto olis 86 mallinen niin mitä päästövaatimuksia sihen sovelletaan? Eli onko viel voimassa se vanhemmat päästörajat vai ne jotka on otettu käyttöön 87 heinäkuun lopulla. Ja tämän jälkimmäisen mukaan nykyään ainaki on päästöt mitattu.

Eli kumpaa pykälää sovelletaan. ratkaiseeko käyttöönotto pvm. vai vuosimalli :-[

Kirjoitettu

Kyllä se taitaa käyttöönottopäivä merkata.

mullakin käyttöönotto -89,mut vin koodin mukaan -88.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...