Spitfire Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2004 Kysäistään nyt täältäkin neuvoja aiheeseen. Pohjustus: http://www.usacarclub.net/keskustelu/viewtopic.php?topic=16580&forum=8 Nyt on hyvät vinkit tarpeen. Niin ja ne tbi:n o-renkaat vaihdetaan kunhan uudet saadaan hommattua. En tosin usko, että maatamullistavaa siitä seuraa. Winaldl mahdollisuus on, mutta vain tyhjäkäynnillä auto paikoillaan, koska ei ole kannettavaa. Mitään uutta en siitäkään saanut, mutta jos joku osaisi sitä paremmin tulkata, voin laittaa kuvia. Bensanpainenita ei ole mitattu. onko siihen vinkkejä? Putkien katkominen taitaa olla ainut ratkaisu? Kiitokset kuitenkin yrittäneille!
Crisis Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2004 Katos muuten ettei map-anturin alipaineletku vuoda.. Eli otat sen molemmista päistä irti, tukit toisen pään vaikka sormella ja imaset . Näin mä kerran selvitin samantyylisen vian. Peitin kato imasun jälkeen reiän kielellä ja 10sek kulutta paineet katos = letku vuotaa. Toi ei kyl varmaan ole hygeenisin tapa mut ainakin vika selvisi ;D. En keksiny siihen hätään muuta "varmaa" tapaa testata. Tosin voit koittaa laittaa siihen uuden kumiletkun tilapäisesti. Metrin pätkä makso k-raudassa 1.5e
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään