Jump to content

Pyyhkijän sulka?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mistäs ootte hommannu tuulilasinpyyhkijän sulkia? Alkaa vanhat olemaan siinä kunnossa, että sateella näkee paremmin kun jättää pyyhkimättä kokonaan...

Kirjoitettu

Itse ostin A1autoväristä (www.a1autovari.fi) ja sopivat paikoilleen heittämällä 8)

Kirjoitettu

Ite hain ANCO -sulat (made in U.S.A) naapurista ja lyhensin ne oikeaan mittaan.

Kirjoitettu

Championin sulat on mulla. Löytyy ihan kirjasta heti oikeet (trans am,firebird,camaro) Hyvin ovat jo 3 vuotta pyyhkineet eikä hirmuja maksanu.

Kirjoitettu

Championin sulat on mulla. Löytyy ihan kirjasta heti oikeet (trans am,firebird,camaro) Hyvin ovat jo 3 vuotta pyyhkineet eikä hirmuja maksanu.

Niin toi riippuu nyt sitten siitä, että vaihtaako koko pyyhkijän rungonkin. Minä kun tykkään pitää noi matalat rungot tallessa ja ostan vain kumit.

Kirjoitettu

Minulla kai ne oli samanlaiset rungot kuin entisissäkin ::)

Kirjoitettu

Pitääpä mulkasta onko niissä tosiaan kosmeettisia eroja. Samanlaiseen tappiin tuonkin kiinni meni.. En kyllä hokannu edes katsoa :)

Kirjoitettu

Juu, niin se minullakin meni heittämällä paikallaan ja ainakin äkkiä katsottuna näytti samanlaiselta :)

Kirjoitettu

Ostin omani Biltemasta 3,90€. Ei taida paljon halvemmalla lähtee?

Pieni varoituksen sana,joutuu vähän virittelee että pyyhkii koko

sulan alueelta. :)

Kirjoitettu

Joo ja sit ku ajaa yli satasta motarilla vesisateessa niin komeasti lentää huitsin nevadaan kokemusta on ;)siis ei alkuperäiset :D

Kirjoitettu

Joo ja sit ku ajaa yli satasta motarilla vesisateessa niin komeasti lentää huitsin nevadaan kokemusta on ;)siis ei alkuperäiset :D

Niin,sateella minäkin niitä yleensä käytän,eipä ole vielä singahtanut mihinkään.

8)

Kirjoitettu

Odota vaan kyl ne lähtee ;)

Viipurissa lähti vielä -90 luvulla,pölykapseleita myöten. ;)

Kirjoitettu

Tipi, mitä maksoit sulista?

olisko ollu joku 20€

mut ne on juurikin tehty camarolle... eli ei tarvii viritellä mitää.

ei ainakaa oo mulla mitää valittamista ollu.

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

just hain US partsista ancon 18" sulat hintaa 15€ eikä tarttenu mitään lyhennellä, ja asennus oli: vanhat nyppäsin irti ja uudet napsautinkiinni, minuutin juttu. (89 T/A)

Kirjoitettu

Perskule, Us-parts oliki edullinen. Lauttasaaren Autotarvike velotti SWF:n 18" sulista 21,30€... No SWF:t on VARMASTI paljon paljon paremmat ku ancot... ::)

Kirjoitettu

mä kävin espoon keskustasta kyselemässa lauttasaaren autotarvikkeesta niitä sulkia, niin ei löytyny, mutta ne sano että ne tillaa ne US partsista, eli kai ne ottaa siihenkin jotain välistä itelleen

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...