Jump to content

Patriotin kannet

Recommended Posts

Posted

Kellään kokemuksia Patriotin Freedom kansista isolohkossa? Mulle on tulossa 496:sen päälle. Menikö kansiasiat pahasti metsään?

• 4 weeks later...
Posted

Loppuviikosta sitten dynon jälkeeen tiedetään oliko huonot vai hyvät kannet!

Posted

Noita samoja teholukemia kyllä odotetaan,mutta sitten sen näkee. Eikä jarruteta kisabensalla parempien tehojen toivossa!

• 2 weeks later...
Posted

Ei ihan huonot! 584,6hp/783,3Nm Ja Sämpyn mukaan kaasarin välipalalla ja pienellä hieromisella olis saatu se 600/800 mut mulle ei todennäköisesti mahdu pellin alle jos laittaa välipalan. Pitää tarkastaa kun rupee survomaan moottorii paikalle.

Posted

Ei ihan huonot! 584,6hp/783,3Nm Ja Sämpyn mukaan kaasarin välipalalla ja pienellä hieromisella olis saatu se 600/800 mut mulle ei todennäköisesti mahdu pellin alle jos laittaa välipalan. Pitää tarkastaa kun rupee survomaan moottorii paikalle.

m/ Dyno kappyran kun viela laitat niin paastaan vertaa tohon superchevyn jutun kappyraan :W

Posted

Paras vääntö oli 4000rpm ja paras teho 5800rpm.Voin yrittää käppyrääkin laittaa mut mun taidoilla taitaa jäädä tulematta ::)

Posted

Kiitoksia vaan avusta. Hyvin näyttää käyrät näkyvän vaikka aattelin ettei saa sevää. Nokialla kuvattu 8)

Posted

Kappyrat on kylla niin lahella superchevyn projekti konetta etta sulla taytyy olla aikas sama kompo m/ tolla vaannolla alkaa takarenkaita vituttaa \m/

Posted

Joo,kumit saattaa sulaa mut sitä tässä haetaankin, että sutii kun käsketään ;D

Posted

Kiva satasen vauhdista polkasta, niin piirtää. :-P