Jump to content

Patriotin kannet

dreamcamaro

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kellään kokemuksia Patriotin Freedom kansista isolohkossa? Mulle on tulossa 496:sen päälle. Menikö kansiasiat pahasti metsään?

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Loppuviikosta sitten dynon jälkeeen tiedetään oliko huonot vai hyvät kannet!

Kirjoitettu

Noita samoja teholukemia kyllä odotetaan,mutta sitten sen näkee. Eikä jarruteta kisabensalla parempien tehojen toivossa!

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Ei ihan huonot! 584,6hp/783,3Nm Ja Sämpyn mukaan kaasarin välipalalla ja pienellä hieromisella olis saatu se 600/800 mut mulle ei todennäköisesti mahdu pellin alle jos laittaa välipalan. Pitää tarkastaa kun rupee survomaan moottorii paikalle.

Kirjoitettu

Ei ihan huonot! 584,6hp/783,3Nm Ja Sämpyn mukaan kaasarin välipalalla ja pienellä hieromisella olis saatu se 600/800 mut mulle ei todennäköisesti mahdu pellin alle jos laittaa välipalan. Pitää tarkastaa kun rupee survomaan moottorii paikalle.

m/ Dyno kappyran kun viela laitat niin paastaan vertaa tohon superchevyn jutun kappyraan :W

Kirjoitettu

Paras vääntö oli 4000rpm ja paras teho 5800rpm.Voin yrittää käppyrääkin laittaa mut mun taidoilla taitaa jäädä tulematta ::)

Kirjoitettu

Kiitoksia vaan avusta. Hyvin näyttää käyrät näkyvän vaikka aattelin ettei saa sevää. Nokialla kuvattu 8)

Kirjoitettu

Kappyrat on kylla niin lahella superchevyn projekti konetta etta sulla taytyy olla aikas sama kompo m/ tolla vaannolla alkaa takarenkaita vituttaa \m/

Kirjoitettu

Joo,kumit saattaa sulaa mut sitä tässä haetaankin, että sutii kun käsketään ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...