ritarinössö Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2012 Maalautin '86 transuni mustaksi ja asennutin jenkeistä tilaamani kotkateipin konepeltiin.. teippauksiin erikoistuneella firmalla. Nyt on ongelmana, että tuossa on huomattava määrä ilmakuplia teipin alla, osan jopa tuntee sormenpäillä. Asentaja sanoi, että ne imeytyvät pois parissa päivässä, mutta kuten arvasinkin näin ei käynyt ja näyttävät entistä pahemmilta. Teippaaja ihmetteli miksi teipissä on kultaisten reunojen lisäksi läpinäkyvää teippiä, mikä on sinänsä täysin turhaa. Aloin itsekin miettimään, että kuuluuko siihen edes jättää tuollaista kalvoa kultaisten ääriviivojen lisäksi, vai olisiko se pitänyt poistaa asennusvaiheessa? Ilmakuplat on siis kaikki tuon läpinäkyvän osan kohdalla. Minulle sanottiin myös, että he voivat tehdä itse vektorigrafiikasta halvalla uuden teipin tilalle jos tarvitsee. Mutta kun olen yli 200 euroa maksanut alkuperäisestä varaosateipistä niin sellanen siinä konepellissä pitäisi myös olla. Eli mikä neuvoksi? Veikkaan että noita ilmakuplia ei enää tässä vaiheessa saa mitenkään pois, ellei tuota kalvoa saa siitä irrotettua rikkomatta itse kotkaa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään