camaro_93 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2012 tällänen tyhmä kysymys kuuluuko camarossa v 1989 toimia hätävilkut???
mikke Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2012 kuuluu toimia. ja katkasia on se kummallinen holkki hässäkkä rattiputkessa noin kello 5 kohalla, sitä holkkia ku vetää ulospäin ni alkaa vilkkua jos toimii niinku pitää.
camaro_93 Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2012 ei tee mitään... ja ei oo edellisessäkään katsastuksessakaan toiminu en tiiä miten on menny läpi katsastuksesta
camaro_93 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2012 tänään kävin katsastamassa auton ja läpi meni muuten paitsi ohjaus tangon reide tangon pää.. mutta ei sanonu hätäreistä mitään
TomiV Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2012 voi olla ettei katsuri tiä mistä hätävilkut saa päälle.. Ei oo mullakaan taidettu koskaan niitä testata ponusta..
F350 Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2012 Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2012 ei tee mitään... ja ei oo edellisessäkään katsastuksessakaan toiminu en tiiä miten on menny läpi katsastuksesta Mulla on tarkistettu katsastuksessa. Hätävilkuille on oma rele, oon törmänny sellasiin "korjauksiin" että hätävilkkurele on otettu rikkoontuneen vilkkureleen tilalle, ne kun on samanlaisia. Hätävikut pitäis tosiaan mennä päälle tuosta holkista ulospäin vetämällä ja lähtee pois päältä, kun painaa sen holkin keskeltä sisäänpäin.
Chevy Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2012 Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2012 Mulla on tarkistettu katsastuksessa. Hätävilkuille on oma rele, oon törmänny sellasiin "korjauksiin" että hätävilkkurele on otettu rikkoontuneen vilkkureleen tilalle, ne kun on samanlaisia. Hätävikut pitäis tosiaan mennä päälle tuosta holkista ulospäin vetämällä ja lähtee pois päältä, kun painaa sen holkin keskeltä sisäänpäin. mulla ne kerran testas ponusta ja toimihan se,mutta ei meinannu saada millään sammumaan
Guest MS73 Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2012 Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2012 Multa puuttui tuo katkaisija Heinäkuun leiman hakiessa, katsuri ei varmaan kehdannut kysyä mistä pitäis kytkeä. Eipä silti, on sen verran eksoottinen asennus että joutui ittekin netistä etsimään paikan sille (Ebay:stä tilattu ja nyt jopa asennettukin).
Chevy Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2012 Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2012 katkasia on se kummallinen holkki hässäkkä rattiputkessa noin kello 5 kohalla, sitä holkkia ku vetää ulospäin ni alkaa vilkkua jos toimii niinku pitää. sammutetaan holkista vetämällä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään