Jump to content

TIG-hitsausta pääkaupunkiseudulla

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tarvitsisi hitsata tiistaina 3 pakoputkiliitosta, kysymys on rosteriputkista joten TIGiä tarvittaisiin. Löytyisikö ketään joka haluaisi tehdä tuollaisen operaation korvausta vastaan tai osaisiko joku suositella jotakuta hitsaria joka ehtisi tuon tehdä tiistaina? Pakoputkiosat toisin tiistaiaamuna ja noutaisin illalla.

Kirjoitettu

Olisko kojepaja helsingissä herttoniemessä?tai sit tiittanen kannelmäessä?numeroita en kyl muista :-[

Kirjoitettu

Tiittanen (Wanhan ostarin vieressä) Kannelmäessä tekee jonotusperiaatteella "Drive-In" korjauksia/uusimisia, ellei ole lähiaikoina muuttanut systeemeitä.

Aikaa ei siis voi sinne varata.

Kirjoitettu

Sit on hinnat muuttuneet ite sain aikanaan paremman tarjouksen ja PAREMMAN palvelun tuolt kojepajasta ;Dmolemmissa oon käyny 8)

Kirjoitettu

ja no mulle hinnat ainakaa ei oo muuttunu eikä mun tutuille.. ::)

Kirjoitettu

on siit jo kyl 21vuotta ;)

Kas kummaa... Tiittanen nostanut hintoja tuona aikana.... :-\

Kirjoitettu

Kas kummaa... Tiittanen nostanut hintoja tuona aikana.... :-\

helvetto et repeilen aina noille kommenteilles ;D ;D

Kirjoitettu

Kojepajalla ei ole laitteita rosterin hitsaamiseen ja tiittasellakin vain migi, saakohan migillä muka hyvää jälkeä? Taidan lykätä pakoputkien tekoa ja tehdä katsastusputkistot bilteman haitariputkesta :-\

Kirjoitettu

Niin pystyisi, kun olisi vain laitteet ja taito :'( Tai edes laitteet.

Kirjoitettu

tarkotin vaan että ei tuohon hommaan tiggiä tarvi, saattaa hitsareita ja vehkeitä löytyä helpommalla :)

Kirjoitettu

Ainakin www.takmill.fi löytyy TIG. Tekee myöskin aika sopivasti hommat. 8) Firma sijaitsee Nurmijärvellä ja tekee yleensä iltaisin ja viikoloppuisin.

Kirjoitettu

Ehdin viedä putket tänä aamuna Argonet Oy:hyn, jossa ne vedettiin MIG:llä pakettiin, jälki on minun silmääni riittävän siistiä, homma tehtiin odotellessani ja hintakin oli edullinen, joten hyvä maku jäi.

Kirjoitettu

Tuo mighitsin jälki ottaa ruostetta itseensä, mutta mikäli et nyt pahemmin alustaa esittele, niin ei sillä mitään käytännön merkitystä ole

Kirjoitettu

Tuo mighitsin jälki ottaa ruostetta itseensä, mutta mikäli et nyt pahemmin alustaa esittele, niin ei sillä mitään käytännön merkitystä ole

pitäs peitata niin pysyy kirkkaana

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...