Petri R. Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2012 Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2012 Morienttes kaikille, Olen satunnaisesti nettiautoa selaillut siinä toivossa, että löytäisin Firebirdin jonka setäni toi uutena Suomeen YK-joukoista 1991. Auto oli mallivuotta 1991 (facelift-mallia jo) ja koneena oli ymmärtääkseni 5.0 TPI. Auto oli musta ja siinä oli harmaa sisusta, muistaakseni nahkaa? Auto oli sedälläni sen pakolliset 3 vuotta tai vähän pidempään, vaihtoi sen käyttöjapsiin 90-luvun puolivälissä eikä auton sen jälkeisistä vaiheista ole minulla tietoa. Auton rekisterinumeron saan varmaankin selville jos setä sen vielä muistaa, ja se tietysti auttaa auton lyötämisessä, mutta jos joku foorumin väestä omistaa mustan '91 Firebirdin mainitulla koneella ja sisustalla ja tietää, että auto on tullut uutena YK-joukoista Kemijärvelle, niin ottaisitko yhteyttä... Kyseisellä autolla oli silloin 10 vuotiaalle pikkupojalle sen verran suuri merkitys, että viimeistään nyt aikuisiällä on tullut huradettua jenkkeihin aikalailla. Nykyomistajaa voi myös kiinnostaa se, että minulla on skannattuna pari valokuvaa kyseisestä autosta jotka on otettu 11.11.1990 Golanilla.
Hietala81 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2013 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2013 Luulis löytyvän rekisterinumerolla helposti jos vaikka sen muistavat tai vanhassa kuvassa näkyy... T.Hietala, itsekki Kemijärveltä. Tosin en tuollaista autoa muista nähneeni mut olin kyllä noihin aikoihin ala-asteella
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään