JK69 Posted November 23, 2012 Posted November 23, 2012 Moro, Oireet olisivat seuraavat.. Sammui siis suoraan ajosta kesken kaiken.. Pontiac Firebird 1994 V6 Käyntiongelma - Jos auto seisoo esim 8 tuntia lähtee käymään. - Käy noin 5min. ja sammuu. - Kun käynnistää uudestaan lähtee mutta käy vain noin minuutin. - Sen jälkeen ei edes lupaa tai korkeintaan yskäsee vähän - Ei kestä nopeita kaasutuksia tai korkeita kierroksia muuta kun heti kylmästä startin jälkeen. - Apuvirta ei auta. - Bensapumpun suorasähköö koitettu. Jos joku osaisi neuvoa että mistä lähtisi hakemaa vikaa. Alkaa oleen käsi päässä tämän ongelman kanssa. Onko kellään ollut ongelmia esim. kampi/nokkaakselin antureiden kanssa? Ps. Jos tiedätte tampereelta jotain sähkökorjaamoo joka olisi perehtynyt näihin amerikan autoihin niin vinkkiä kiitos?
rokzetä Posted November 23, 2012 Posted November 23, 2012 bentsiininsuodattimen kunnon tarkistaisin noilla oireilla ihan ekaks.
JK69 Posted November 23, 2012 Author Posted November 23, 2012 bentsiininsuodattimen kunnon tarkistaisin noilla oireilla ihan ekaks. Kiitos vinkistä! Juu, ei ollut bensansuodatin. Mutta eipä tuo haittaa vaikka sen uusiikin välillä Vaihdoin myös akun samalla. Tulpat+johdot on vielä vaihtamatta. Kipinä sieltä on hukassa jostain syystä. Pitää maanantaina perehtyä kampiaksilin antureihin. Nyt alko viikonlopun hulinat.
Aku Ankka Posted November 23, 2012 Posted November 23, 2012 oireet kuulostaa jokseenki samalle mitkä mulla oli tossa kesällä 3,8 kutos camarossa. vika oli sytkäboksissa, eli se lätty mikä on niiden kolmen puolan alla, en tosin oo varma onko tossa 3,4 kutosessa samanlaista lättyä? mut jos kerta kipinä on kateissa niin se kannattaa kyllä tarkastaa.
JK69 Posted November 26, 2012 Author Posted November 26, 2012 oireet kuulostaa jokseenki samalle mitkä mulla oli tossa kesällä 3,8 kutos camarossa. vika oli sytkäboksissa, eli se lätty mikä on niiden kolmen puolan alla, en tosin oo varma onko tossa 3,4 kutosessa samanlaista lättyä? mut jos kerta kipinä on kateissa niin se kannattaa kyllä tarkastaa. Juu, Kyllä siellä joku kiiltävä lätty näkyi kun sen yhden puolista vaihdoin. Oliko kallis? Löytykö suoraan "hyllystä" vai pitikö tilata jostain kauempaa?
Nupa Posted November 26, 2012 Posted November 26, 2012 Juu, Kyllä siellä joku kiiltävä lätty näkyi kun sen yhden puolista vaihdoin. Oliko kallis? Löytykö suoraan "hyllystä" vai pitikö tilata jostain kauempaa? No vaikkapa US-Partsilla on hyllyssä, Ignition Control Module STANDARD MOTOR PRODUCTS Part # LX346 ja hintaa näyttäs olevan 163 €uroa.
JK69 Posted November 27, 2012 Author Posted November 27, 2012 Kiitos paljon kaikille avusta! Olitte näemmä oikeassa, Sytkäboxi oli sökönä. Hata Autosähköstä 120€, Ei paha.. Taas mennään eteenpäin
JK69 Posted November 27, 2012 Author Posted November 27, 2012 Niin, vielä vinkkinä mikä helpottaa hommaa.. Hakkaa ne 3 ruuvia irti mitkä on niitattu boxin/puolien kiinnitysrautaan ja hitsaa M6 mutterit niihin monttuihin. Voi kasata koko paketin (boxi,puolat,johdot) ja sitten vasta kiinni siihen moottorin korvaan, M6x20 on sopiva pultti.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now