Jump to content

ritari ässä valo

smokeybandit

Recommended Posts

Kirjoitettu

tere! 8) tossa ois linkki mistä sais ritariässä valoja nokkapeltiin.sinänsä mielenkiintoinen kun se tulee siihen rakoon mikä on kun nokkapelti on kiinni.sit se näkyy sieltä välistä.eikä ole mielestäni kovin paha hintakaan moisella valolla jotain 115 puntaa vissiin.euroissa kait 100-150?? www.knightlight.co.uk

Kirjoitettu

joo, ainoa vaan ettei sen kuulu olla ledeillä toteutettu, mikäli haluaa seurata sarjan alkuperäistä ilmettä. ne on ihan hehkulamppuja. Toki ledeillä toteutettu kestää paremmin.

Tuolla saitilla on muutenkin toi toteutus hieman hakusessa, kun ne tunkee ton skannerin tonne konepellin ja keulan väliin, ilman "oikeanlaista" rööriä sille.

ja 169Euroa on helvetillinen hinta rivistä ledejä :)

oikein:

http://memimage.cardomain.net/member_images/5/web/713000-713999/713486_59_full.jpg

väärin:

http://knightlight.co.uk/images/customers/c_macleod/t/send2.jpg

Kirjoitettu

Pysyy ainakin paremmin piilossa poliiseilta kun sen tuonne pellin alle piiloon saa.

Mun nyt on vähän vaikee mitään piilotella :-[

Kirjoitettu

Pysyy ainakin paremmin piilossa poliiseilta kun sen tuonne pellin alle piiloon saa.

Mun nyt on vähän vaikee mitään piilotella :-[

eipä se punainen valo sieltä sa kuitenkaan näkyä, vaikka se valo olis takapenkillä =)

Kirjoitettu

no eihän se olekkaan sellanen alkuperänen valo mutta hintaero on kuitenkin varmaan iso verrattuna sen alkuperäsen ja ton nokkapellin väliin tulevalla.ite oon tilannu sellasen ja pidän sitä sen aikaa autossa kunhan saa sit myöhemmin säästettyä enemmän ni sit vois ostaa sen alkuperäsen knight rider skannerin :)

Kirjoitettu

noitahan sai keskiseltä joku vuos sitten.. 5 ledin ja tekee erillaisia väläytys sarjoja himmennys edes takaisin välkytys jne...

parasta tossa on se et sen saa piiloon ja sit joku voi ihmetellä mistä se tuli varsinkin pimeässä se näkyy hyvin ainakin parkis ;D

toisaalta ton saa helposti pois (mulla on tollanen :-[) kun toisaalta leluhan se on ku ei kuitenkaan viitsi AITOA ALKUPERÄISTÄ asentaan :(

en saa kuvaa viritelmästä tänne kun aina herjaa et liian iso kuva vaik pienimällä resoluutilolla ottais kuvan :-[

Kirjoitettu
link=board=3;threadid=5587;start=0#msg71356 date=1124900906]

en saa kuvaa viritelmästä tänne kun aina herjaa et liian iso kuva vaik pienimällä resoluutilolla ottais kuvan :-[

Lataa tänne se kuvas:

http://imageshack.us/index.php

..ja pistä se kuvan linkki tänne.

Eli siis se linkki missä lukee: Direct link to image.

Kirjoitettu

joo onnistu näköjään äsken vaan muljahti toi nimimerkin kuva niin isoks et täytti puoli ruutua :P mites sen kans (ei mitenkään liity aiheeseen mut..)

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Tuon knightlight hepun kanssa viestejä laiteltiin kun mietittiin yhteensopivuutta 4gennerin kanssa :D, Eli jos jollain on tuollainen

3gen nokkapellin väliin tuleva ledihässäkkä niin voisin sellaisen ostaa pois. Tai jos jollain on kokemusta tuolta tilaamisesta niin voisi valistaa kun en uskalla mihin tahansa rahojani lähetellä.

Tuo 3kopan ja 4kopan konepellin etuosa vaikuttaa aika samanlaisilta eikös :)

Kirjoitettu

mulle on sieltä tulossa 3gen firebirdiin lamppu sieltä englannista mutta se ei vielä ole tullut joten en tiedä onko se luotettava paikka.mutta kirjottelen sitten tänne kun sen sitten joskus saan.kyllä sen pitäs varmaan joku päivä tulla kun ne siellä englannissa laittoivat sen paketin tulemaan pari viikkoo sitten.

Kirjoitettu

Tuon knightlight hepun kanssa viestejä laiteltiin kun mietittiin yhteensopivuutta 4gennerin kanssa :D, Eli jos jollain on tuollainen

3gen nokkapellin väliin tuleva ledihässäkkä niin voisin sellaisen ostaa pois. Tai jos jollain on kokemusta tuolta tilaamisesta niin voisi valistaa kun en uskalla mihin tahansa rahojani lähetellä.

Tuo 3kopan ja 4kopan konepellin etuosa vaikuttaa aika samanlaisilta eikös :)

Tilaisit saman tien uuden nokan siihen neloseesi mihinkä se valokin sopisi sitten heittämällä.

http://www.adiautotech.com/4thgen/index.htm

http://www.lastknightfiberglass.com/

http://www.roblouisell.com/

Ei tulis joka päivä vastaan samanlaista :)

Kirjoitettu

no HUH HUH ???4gen ja ässävalo? ::)

Ei muuta kuin tilaamaan sellainen ;) ;D

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

no nyt on tullu se valo tohon mun 92 ponuun sieltä englannista.5viikkoo siinä meni mutta tulipahan kuitenkin. 8)

Kirjoitettu

no nyt on tullu se valo tohon mun 92 ponuun sieltä englannista.5viikkoo siinä meni mutta tulipahan kuitenkin. 8)

Pistäs kuvaa jos kykenet.. kiinnostais itseäkin että millanen viritys se on.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

sori, en mä pysty kuvia laitteleen :-Xmutta tossa www.knightlight.co.uk sivuilla on tosi hyvät kuvat niin siitä näkee kyllä aika hyvin.ja taitaa siinä olla sellanen videonpätkäkin,mistä näkee kun se lamppu menee eestakasin ::) oman lampun asennuksessa oli hieman ongelmia kun piti sitä lampun kiinnikkeitä vähän lyhentää,että uskalti konepellin lämäyttää kiinni.jos sillai ei olis tossa mun lampussa tehny niin varmasti olis nokkapelti osunu siihen lampun päälle ja menny paskas koko viritys >:( mutta nyt on lamppu kiinni ja kyllä se ihan hianon näkönen on ja tosi kirkas.mutta täytyy silti ehkä parin vuoden sisään hankkia sellanen "oikea"ritariässä valo.saa nähä mitä poliisit tykkää tosta mun valosta kun pidän sitä aina päällä :-* :-*sammutan sen vaan yöksi.tänään kun ajelin niin huomasin että poliisithan ne siinä edessä ajelevat ja mulla oli tietysti valo päällä ja sammuttaa sitä ei voinu kun mulla on katkasin vielä konehuoneessa kun en ole sitä sisälle vielä ehtiny laittaa.mutta eipä ne poliisit mitään sen kummempia menivät menojaan vain.sumua oli kyllä paljon,se saatto olla meikäläisen eduks :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...