Jump to content

5mm liikaa 4G camarossa

sineentaivas

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mitä tehdä kun rengas tulee 5mm ulos lokarista ei mee katsastuksesta läpi? Noi paskat adapterit tekee sen enkä viittis luopua kun niin arvokkaat kuten renkaatkin"uudet". Löytyyköhän mistään esim loka suojan kromi suojat millä taivuttas sen 5mm ulos?

Kaduttaa osto niin per..kelee.ti

Kirjoitettu

Minkalaiset vanteet/renkaat sulla siina on? Vanteiden/renkaiden speksit?

Kirjoitettu

Minkalaiset vanteet/renkaat sulla siina on? Vanteiden/renkaiden speksit Eihän nuo mitkään 4G:heen" toisten mielestä sopii se riittää.20/35/245

Kirjoitettu

Thanks.Onko kokemusta kumpi parempi vaihtoehto ja mistä saisin kun en itse pysty maksaa kortilla?

Mulla on toi eastwood.n fender roller ja 10min hommalla tuli tila leveille renkaille :)

Kirjoitettu

Mulla on toi eastwood.n fender roller ja 10min hommalla tuli tila leveille renkaille :)

Paljon pyydät siitä?
Kirjoitettu

Paljon pyydät siitä?

Ma olen kayttanyt tata kerran+tartteen sita viela ja mahan asustelen taalla rapakon takana :W Kyllahan ma taalta tallasen samanlaisen sulle voin lahettaa jos haluut ;D uus nayttais olevan ~200$ nurkilla :)

Kirjoitettu

Ma olen kayttanyt tata kerran+tartteen sita viela ja mahan asustelen taalla rapakon takana :W Kyllahan ma taalta tallasen samanlaisen sulle voin lahettaa jos haluut ;D uus nayttais olevan ~200$ nurkilla :)

Onko tuolla laitteella muitakin käyttö kohteita? Miten olis lainaus päiväks korvausta vastaan?
Kirjoitettu

Ma olen kayttanyt tata kerran+tartteen sita viela ja mahan asustelen taalla rapakon takana :W Kyllahan ma taalta tallasen samanlaisen sulle voin lahettaa jos haluut ;D uus nayttais olevan ~200$ nurkilla :) siis minkä hintasen sieltä?

Kirjoitettu

Onko tuolla laitteella muitakin käyttö kohteita? Miten olis lainaus päiväks korvausta vastaan?

Mulla on noita harrastus autoja muutama :W Niin et tainnut lukea ihan tarkkaan, asun Floridassa muuten saisit lainaan vaikka ilmaiseksi mutta lahettaminen maksaa vahan liikaa ;D

Kirjoitettu

Mulla on noita harrastus autoja muutama :W Niin et tainnut lukea ihan tarkkaan, asun Floridassa muuten saisit lainaan vaikka ilmaiseksi mutta lahettaminen maksaa vahan liikaa ;D

No niinpäs ootkin paljonko  kuluineen päivineen tulis noin maksaa tänne koto suomeen?
Kirjoitettu

No niinpäs ootkin paljonko  kuluineen päivineen tulis noin maksaa tänne koto suomeen?

Riippuu kuinka nopeesti sen sinne haluaa, konttirahtina varmaan kympin ;D Koitas kysya rp.sta jos niilla vaikka olis, niin saisit heti :)

Kirjoitettu

Riippuu kuinka nopeesti sen sinne haluaa, konttirahtina varmaan kympin ;D Koitas kysya rp.sta jos niilla vaikka olis, niin saisit heti :)

Onhan tuossa vielä kevääseeen aikaa mikä firma tuo rp on?
Kirjoitettu

Onhan tuossa vielä kevääseeen aikaa mikä firma tuo rp on?

racers place, sponsori sivun vasen ylakulma ja klikkaat siita.

Kirjoitettu

ilmeisesti ei mahdu pyörimään lainkaan jos ottaa adapterit (spacerit?) pois? ei varmaan maksais paljoo pyöräyttää sorvissa niistä adaptereista sen 5mm pois

Kirjoitettu

ilmeisesti ei mahdu pyörimään lainkaan jos ottaa adapterit (spacerit?) pois? ei varmaan maksais paljoo pyöräyttää sorvissa niistä adaptereista sen 5mm pois Kyllä niitä koko kesä käytetty sanomatta mahtuu kevyesti pyörimään  mutta se per..len 5mm Täytyypä kysellä sorvausta mutta onkohan toi turvallista

Kirjoitettu

mimmoset anää sun adapterit on? jaonmuuntimet? vai sellanen alumiinilerppu joka vaan tulee vanteen ja navan väliin?

Kirjoitettu

mimmoset anää sun adapterit on? jaonmuuntimet? vai sellanen alumiinilerppu joka vaan tulee vanteen ja navan väliin?

Vanteen ja navan väliin kiinnitetää spinnerillä kiristetään muovi vasaralla
Kirjoitettu

Vanteen ja navan väliin kiinnitetää spinnerillä kiristetään muovi vasaralla

Jaa nyt tajusin mitä tarkotat adapterilla. en kyllä lähtis sitä sorvaamaan, elinmenisin samoin kuten aikaisemmat kirjoittajat ovat ehdoittaneet eli jotkut väliaikaiset muovilirpakkeet lokareihin tai sit rullaa kaaria

Kirjoitettu

Ei kellään sattus olee myytävänä käypäsiä  muovilirpakkeita lokareihin et sais katsastettua?

Kirjoitettu

Ei kellään sattus olee myytävänä käypäsiä  muovilirpakkeita lokareihin et sais katsastettua?

Liimaa siihen sellasta body side moldingia jota saa rullatavarana, saat varmaan sentin extra leveyttä

Näyttää hirveältä amistuunaukselta mutta ehkä vähiten ruma tarjollaolevista vaihtoehdoista.

Sitte camaroon saa sellaiset pimp my ride tyyliset chrome fender trim listat jotka on jonkun mielestä pirun hienot  ::) kuukleta niin tiedät mitä tarkootan

Kirjoitettu

Täällä olis tälläinen:

30€/ 2 vrk.

2012-08-03_18_39.56_Nitto_315-35-17.thumb.jpg.23761ea552a17f8191dbe4070d2a885a.jpg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...