sineentaivas Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Mitä tehdä kun rengas tulee 5mm ulos lokarista ei mee katsastuksesta läpi? Noi paskat adapterit tekee sen enkä viittis luopua kun niin arvokkaat kuten renkaatkin"uudet". Löytyyköhän mistään esim loka suojan kromi suojat millä taivuttas sen 5mm ulos? Kaduttaa osto niin per..kelee.ti
TexFinn Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Minkalaiset vanteet/renkaat sulla siina on? Vanteiden/renkaiden speksit?
sineentaivas Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Minkalaiset vanteet/renkaat sulla siina on? Vanteiden/renkaiden speksit Eihän nuo mitkään 4G:heen" toisten mielestä sopii se riittää.20/35/245
GTATL Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Pari helppoa kikkaa http://www.ebay.com/itm/Universal-Car-Silver-Tone-Plastic-Fender-Flares-Wheel-Lips-4-Pcs-/200857582066?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2ec40b79f2
sineentaivas Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Pari helppoa kikkaa http://www.ebay.com/itm/Universal-Car-Silver-Tone-Plastic-Fender-Flares-Wheel-Lips-4-Pcs-/200857582066?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2ec40b79f2 Thanks.Onko kokemusta kumpi parempi vaihtoehto ja mistä saisin kun en itse pysty maksaa kortilla?
GTATL Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Thanks.Onko kokemusta kumpi parempi vaihtoehto ja mistä saisin kun en itse pysty maksaa kortilla? Mulla on toi eastwood.n fender roller ja 10min hommalla tuli tila leveille renkaille
sineentaivas Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Mulla on toi eastwood.n fender roller ja 10min hommalla tuli tila leveille renkaille Paljon pyydät siitä?
GTATL Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Paljon pyydät siitä? Ma olen kayttanyt tata kerran+tartteen sita viela ja mahan asustelen taalla rapakon takana Kyllahan ma taalta tallasen samanlaisen sulle voin lahettaa jos haluut uus nayttais olevan ~200$ nurkilla
sineentaivas Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Ma olen kayttanyt tata kerran+tartteen sita viela ja mahan asustelen taalla rapakon takana Kyllahan ma taalta tallasen samanlaisen sulle voin lahettaa jos haluut uus nayttais olevan ~200$ nurkilla Onko tuolla laitteella muitakin käyttö kohteita? Miten olis lainaus päiväks korvausta vastaan?
sineentaivas Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Ma olen kayttanyt tata kerran+tartteen sita viela ja mahan asustelen taalla rapakon takana Kyllahan ma taalta tallasen samanlaisen sulle voin lahettaa jos haluut uus nayttais olevan ~200$ nurkilla siis minkä hintasen sieltä?
GTATL Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Onko tuolla laitteella muitakin käyttö kohteita? Miten olis lainaus päiväks korvausta vastaan? Mulla on noita harrastus autoja muutama Niin et tainnut lukea ihan tarkkaan, asun Floridassa muuten saisit lainaan vaikka ilmaiseksi mutta lahettaminen maksaa vahan liikaa
sineentaivas Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Mulla on noita harrastus autoja muutama Niin et tainnut lukea ihan tarkkaan, asun Floridassa muuten saisit lainaan vaikka ilmaiseksi mutta lahettaminen maksaa vahan liikaa No niinpäs ootkin paljonko kuluineen päivineen tulis noin maksaa tänne koto suomeen?
GTATL Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 No niinpäs ootkin paljonko kuluineen päivineen tulis noin maksaa tänne koto suomeen? Riippuu kuinka nopeesti sen sinne haluaa, konttirahtina varmaan kympin Koitas kysya rp.sta jos niilla vaikka olis, niin saisit heti
sineentaivas Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Riippuu kuinka nopeesti sen sinne haluaa, konttirahtina varmaan kympin Koitas kysya rp.sta jos niilla vaikka olis, niin saisit heti Onhan tuossa vielä kevääseeen aikaa mikä firma tuo rp on?
GTATL Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Onhan tuossa vielä kevääseeen aikaa mikä firma tuo rp on? racers place, sponsori sivun vasen ylakulma ja klikkaat siita.
Tapio.L. Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 ilmeisesti ei mahdu pyörimään lainkaan jos ottaa adapterit (spacerit?) pois? ei varmaan maksais paljoo pyöräyttää sorvissa niistä adaptereista sen 5mm pois
sineentaivas Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 ilmeisesti ei mahdu pyörimään lainkaan jos ottaa adapterit (spacerit?) pois? ei varmaan maksais paljoo pyöräyttää sorvissa niistä adaptereista sen 5mm pois Kyllä niitä koko kesä käytetty sanomatta mahtuu kevyesti pyörimään mutta se per..len 5mm Täytyypä kysellä sorvausta mutta onkohan toi turvallista
sineentaivas Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Adaptereilla kiinni renkaat
sineentaivas Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Adaptereilla kiinni vanteet
Tapio.L. Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 mimmoset anää sun adapterit on? jaonmuuntimet? vai sellanen alumiinilerppu joka vaan tulee vanteen ja navan väliin?
sineentaivas Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 mimmoset anää sun adapterit on? jaonmuuntimet? vai sellanen alumiinilerppu joka vaan tulee vanteen ja navan väliin? Vanteen ja navan väliin kiinnitetää spinnerillä kiristetään muovi vasaralla
Tapio.L. Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Vanteen ja navan väliin kiinnitetää spinnerillä kiristetään muovi vasaralla Jaa nyt tajusin mitä tarkotat adapterilla. en kyllä lähtis sitä sorvaamaan, elinmenisin samoin kuten aikaisemmat kirjoittajat ovat ehdoittaneet eli jotkut väliaikaiset muovilirpakkeet lokareihin tai sit rullaa kaaria
sineentaivas Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2012 Ei kellään sattus olee myytävänä käypäsiä muovilirpakkeita lokareihin et sais katsastettua?
pantera Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2012 Ei kellään sattus olee myytävänä käypäsiä muovilirpakkeita lokareihin et sais katsastettua? Liimaa siihen sellasta body side moldingia jota saa rullatavarana, saat varmaan sentin extra leveyttä Näyttää hirveältä amistuunaukselta mutta ehkä vähiten ruma tarjollaolevista vaihtoehdoista. Sitte camaroon saa sellaiset pimp my ride tyyliset chrome fender trim listat jotka on jonkun mielestä pirun hienot kuukleta niin tiedät mitä tarkootan
jeretz Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2012 Onko tuolla laitteella muitakin käyttö kohteita? Miten olis lainaus päiväks korvausta vastaan? Täällä olis tälläinen: 30€/ 2 vrk.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään