Evil Dick Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 Menin sit ostaa omaan -89 pontiackiin -97 camaron perän ku entinen otti ja meni särki! Onko kellään kokemuksia vastaavasta projektista? Meinaan se taitaa olla hiukka leveempi ku entinen , ja ois kiva tietää et mitä muuta eroo on vanhempaan ,mikä oli muute Borg Warner kartiolukolla ja levyjarruilla. Nyt pitää kait ehtii uudet vanteetkin! tietääkö kukaan sopiiko esim corvetesta? sit jos joku on jo pannu vastaavan omaansa ni ois hyvä nähä kuvii et miltä tulee näyttää... uus perä on muute kymmenen pulttinen ja siin on kait joku kartiolukko? välitys 3,45 ja levyjarrut... olikohan järkee ostaa.. sillä on ajettu vasta alle satatuhatta ja sain kaikki priimakuntoset ripustukset ja kardaanin ja muut tilpehöörit mukaan. hintaa oli 750e
Guest Jukka Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 10 pulttisessa on levylukko. oliko järkeä ostaa? No onko tässä harrastuksessa ylipäätänsä mitään JÄRKEÄ? Onko missään mitään järkeä?
tpiv8 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 Kyllä minun 93-94 z28 10p perässä on kartiolukko. samoin kun -87 ponussa. just samanlaiset perät vain uudempi 10cm leveämpi ja vahvemmat vetarit. Etuvanteiden kanssa joudut temppuileen,ei uudemmat mahdu eteen, josset laita erillaiset vanteet eteen ja taakse.
Guest Jukka Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 kuis mun 10pulttisessa vuodelta 1989 on sitten levylukko?
Evil Dick Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 heti alko hiree vääntäminen!! mun arvio on et se levylukko on aina vähä köyhempi versio ku kartio... kustannusten takia kait gm lopetti aikoinaan sen borg warnerin asentamisenkin...? siin uuden perän jarrusatuloissa on muute semmoset ihme painotkin! ihme viritelmiä... Nyt ois sit vanteet hakuses ja miel semmoset et saa taakse nii leveet kuhmit ku mahollista!! mikäs ongelma niitten etusten kaa on? eikös sinne voi pistää jonkin sortin adapterin tai jotain.... taitaa siin uues peräs olla joku anturikin! liittyisköhän abseihin? Eikä oo muute mitää järkee kui vituttaa juuri ny!!!
Guest Jukka Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 se anturi siinä uudessa perässä on juuri jotain absi hommia. Noihin etuvanteisiin tuskin saat mitään adapteria laittaa, ellei sitten ole kyseessä vannevalmistajan toimittama ja hyväksymä adapteri. Ovan näet laittomia kaikki vanteen ja navan väliin tulevat osaset (kuten mm feikkijarrulevyt :'( yää, muuten mulla olis joka kulmassa ainaki tuplatriplafeikkijarrulevyt
Evil Dick Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 ei se mua haittaa jos siitä vaan tulis käytännössä hyvä! kaverin camarossakin oli corveten vanteet adaptereilla eikä kyllä kukaan tullu sakottaa! yleensä saa pelätä vaan ajokortin puolesta... eikä onneks katastusmiehetkää jenkeistä mitään tajuu:)
Evil Dick Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2005 Nyt ois uus taka-akseli asennettu paikalleen!! hyvin kävi ,eikä kyllä mitään vaijereitakaan tarttenu jatkaa... Nyt pitäs vaan saaha vanteet alle ni pääsis testaan:) jos jollakulla ois tiiossa käypäsiä ni oisin aika kiinnostunu hieroo kauppoja... jäi muute vaan vaivaa toi kallistuksenvakaaja joka oli uudessa perässä n.5mm ohuempi ku mikä oli alunperin paikallaan...
BB Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2005 ei se taka vakaaja mikään rautakanki tarvii ollakaan heikentää vain kovassa kaarreajossa takapään pitoa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään