Jump to content

peräluukku.

jouni.r

Recommended Posts

Kirjoitettu

mikäs tuolle mun autolle tuli kun avasin peräluukun ja meinasin laittaa kiinni se,meni kyllä lukkoo muttei kiinni vetäny moottori ,jäi puolipännii ei aukee avaimella eikä napista sisältä,kokeilin jo akun kengää irti ja kiinni . :o

Kirjoitettu

mikäs tuolle mun autolle tuli kun avasin peräluukun ja meinasin laittaa kiinni se,meni kyllä lukkoo muttei kiinni vetäny moottori ,jäi puolipännii ei aukee avaimella eikä napista sisältä,kokeilin jo akun kengää irti ja kiinni . :o

Mulla jäi kans joskus hassusti puolipänniin. Ei kans meinannut aueta.

Kokeilitko painaa napakasti peräluukkua alaspäin samalla, kun toinen napsuttelee aukaisu-nappia sisältä?

Kirjoitettu

Mulla jäi kans joskus hassusti puolipänniin. Ei kans meinannut aueta.

Kokeilitko painaa napakasti peräluukkua alaspäin samalla, kun toinen napsuttelee aukaisu-nappia sisältä?

täytyy kokeilla.

Kirjoitettu

Moottorin suunnanvaihtokytkimesä voi olla vikaa.

Mulla oli joskus toi vikana, crc autto.

Jos liike on puolivälis, oli menos kiinni ja lukko napsautetaan auki kesken liikkeen niin silloin pitää "ajaa" moottori alas painamalla katkaisijaa lukossa.

Kirjoitettu

peräluukku meni näköjää itteksee kiinni. :D

pitää vähän putsailla varmuuden vuoksi

Kirjoitettu

Itellä teke joskus välillä satunnaisesti samaa , mulla auttoi kun lyö takaluukun kerran kiinni kovempaa niin moottori " herää " ja taas toimii . Lukon putsaaminen tai öljyäminen ei tunnu vaikuttavan ilmiöön.

Kirjoitettu

mulla on joskus sillai että kun avaimella aukaisee peräluukun niin ei kuulu mitään ääniä eikä luukku aukee.sit jos vähän kädellä avittaa niin sitten se aukee.sit jos taas auton sisältä painaa sitä peräluukun nappia sillon se aukee joka kerta.mikäköhän siinä ois onkelma.? :o

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...