Jump to content

Minkälaisia lämpöjä ruuhkassa ajaessa?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kuumina päivinä Hgin keskustan ruuhkissa seisoessa nousee -89 TPI 350:sen Formulan lämmöt hieman yli 240 asteeseen. Punainen alue alkaa 260 asteessa... Aina hieman hirvittää tuo, mutta onneksi ei ole vielä kuumempana käynyt.

Onko normaalia, mites muilla?

Kirjoitettu

Korkealta tuntuvat.

Aiheesta löytyy vanhoja kirjotteluita, searchia kehiin...

Mutta: onko termari ok, toimiiko flektit ok, millon puhdistettu jäähdytyssysteemi (ruostetta), jne...

Kirjoitettu

aika korkeella ,syylärinkorkki kun pettää niin varma kiehuminen,mulla oli kans lämmöt korkeella ,pesin jäähdytys järjestelmä ja uusi termari +syyl'

ärin korkki,ja katkaisin sähköflektille,nyt pysyy siinä 160-180

Kirjoitettu

Tai : jos ilmastointi toimii, laita päälle. Toinen flekti pyörii silloin (jos on kaksi...).

Voipi olla myös niin, että toisen lämpöanturin viesti ei mene boxille.

Kirjoitettu

mulla on autossa celsius mittari,kyl se ruuhkissa 100c menee mutta se puhallin alkaa kyl sillon puhaltaa.ei mulla yli satasen oo kertaakaan menny

Kirjoitettu

Siinä satkun kieppeillä mullakin! ja kuskilla joskus kakssataa!! ;D

Kirjoitettu

Mul on kans ruuhkissa lammot 230n kieppeilla ennenku rupee flekti huutaa. On huolto-oppaan mukaa iha oikee lampo. Mut mullakaa ei oo nyt ilmastointi kondikses nii se toinen flekti, minka pitas kaynnistyy aikasemmin ei oo toiminnassa ollenkaa. Ja myllyhan on toi 350TPI

Kirjoitettu

mulla on muuten jännä homma omassa autossa kun laittaa ilmastoinnin päälle niin se jäähyttimen flekti mennee koko ajan päälle ja pois vaikka moottori ois kylmä.onkohan se normaalia vai pitäskö jotain säätää? :o

Kirjoitettu

mulla on muuten jännä homma omassa autossa kun laittaa ilmastoinnin päälle niin se jäähyttimen flekti mennee koko ajan päälle ja pois vaikka moottori ois kylmä.onkohan se normaalia vai pitäskö jotain säätää? :o

Kyllä se on normaalia - mulla on sama juttu :)

Kirjoitettu

Mulla olis hypertekin teholastu myytävänä joka käynnistää kuskin puolen flektin 160F ;).

Kirjoitettu

Ei ole camarossa noussut koskaan lämmöt yli ensimmäisen neljänneksen, onko se nyt jotain 70 astetta celsiusta...

Kirjoitettu

Ei ole camarossa noussut koskaan lämmöt yli ensimmäisen neljänneksen, onko se nyt jotain 70 astetta celsiusta...

Sama juttu -92 Ponussa. Lämpö on kesät ja talvet samassa vähän yli 70 C asteessa. Ruuhkassa kun nousee vähän alle 100 asteeseen, lyö flektin päälle. Heti kun pääsee ajamaan putoaa taas noin 70:neen.

Kun laittaa ilmastoinnin päälle flekti toimii lyhyitä aikoja kerrallaan, oli moottorin lämpötila kuuma tai kylmä.

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

täs hetkisen aikaa pontiacin omistaneen,huomasin että lämmöt ovat noin 100c ku ajoi kaupungilla,poistin egr venttiilin,ja huomasin lämpöjen tippuneen noin 80-90c.voisiko toi vaikuttaa tohon noin "paljon"?

Kirjoitettu

Google kertoo:

240 degrees Fahrenheit = 115.555556 degrees Celsius

;)

Kirjoitettu

Laskukaava : Celsius = (5/9)*(Fahrenheit-32) elikkä Sopan lähtöarvolla

C = 5*208/9 = 115,55555

Kirjoitettu

Tuolla on kuuma kopan alla, mutta pysyy 100 Celsiuksen ympärillä, jos joutuu pysähtelemään nousee heti 107 asteeseen, jossa puhallin pyörähtää käyntiin ja lämmöt laskevat sataan. Sieltä

on muuten mitattu koneen ulkopuolinen lämpö 92 astetta. :o

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...