Jump to content

pöntöt

HRA33

Recommended Posts

Kirjoitettu

Talven aikana pitäis rakentaa putket uusiksi ponuun ja ajattelin hommata applen 2,5" ovaalipöntöt takapenkkien alapuolelle. Noissa applen pöntöissä sisään ja ulosmenot on keskellä pönttöä, joten saako niitä järkevästi sopimaan kardaanin ympärille vai pitäiskö olla ns. epäkeskopöntöt. Jos jollain on kuvia 2genin putkirakennelmista niin kiinnostaa kyllä.

Kirjoitettu

Mulla oli applen 3,5 tuuman big applet takapenkkien alla,oli vähän matala 14 tuuman renkailla.Nyt siirsin pöntöt tankin kohdalle kun tankki on siirretty takaluukkuun.

Kirjoitettu

Martelius väänsi mulle 2.5"takaylitykset.Aika ahdasta kyllä mutta kelpaa katsella eikä roiku.Pikkasen pienemmät lahnapöntöt vois olla.Aika lähella kardaania menee.Pöntöt siinä takapenkin alla pienessä syvennyksessä.

fbtakaylitus.jpg}

fbtakaylitus.jpg_thumb

Kirjoitettu

Mä luovuin toistaseks ajatuksesta tehdä taka-akselin ylitykset ku vaikutti tosiaan niin ahtaalta. Se etu noissa perän alle loppuvissa putkissa on et ne saa nätisti yhtenä kappaleena irti. Nyt kun jätin vielä X-putkenkin pois niin molemman puolen putkistot saa irti alle 10 minuutissa. Laittasin noi pöntöt siten että molemmat harottaa pituussuunnassa aavistuksen ulospäin takapyöriin päin niin jää enemmän väliä kardaaniin ;)

• 1 month later...
Kirjoitettu

mistähän noita applen pönttöjä saa onko tietoo myyjästä olis kans tarkotus laittaa 2,5" ovaalit

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...