Jump to content

ebayn ostoraja??

Recommended Posts

Kirjoitettu

tilaillu tavaraa ebaysta aina silointällöin.pikku summia ja kaikki ok.nyt tilauksessa olisi kalliimpaa palikkaa mutta ebay antaa maksimi summaksi 1800 dollaria?kalliimpia tavaroita ei edes näytä?ihmettelin kun ei löytynyt millään hakemaani tavaraa mutta sitten huomasin tuon maksimi hinnan.miten sitä saa muutettua?siinä on kohta prize-customize mutta se ei anna muuttaa maksimia isompaan.

näkeeköhän se mun tiliotteen  ;D

Kirjoitettu

Eipa ole koskaan tullut vastaan. Varmaan sulla asetuksissa jotain.

Kirjoitettu

Eipa ole koskaan tullut vastaan. Varmaan sulla asetuksissa jotain.

tai kortin limitti, :W

Kirjoitettu

hyvä pointti muuten.mulla oli aikoinaan ku ekaa kertaa ostelin tavaraa luotokortin raja 1500 euroo.

nyt se on kyl korkeempi mut voisko olla että on jääny vanhat tiedot?näkeekö ne kortin luottorajan ennen tilausta jo?!

Kirjoitettu

Ei silla kortin luottorajalla ole mitaan tekemista huutojen nakyvyyden kanssa. Kylla sa varmaan voit kayda esim. autoja tsekkaamassa, eiko?

Kortin luottoraja ei tule vastaan kuin vasta siina vaiheessa kun alat jotain maksamaan. ::)

Kirjoitettu

Ei silla kortin luottorajalla ole mitaan tekemista huutojen nakyvyyden kanssa. Kylla sa varmaan voit kayda esim. autoja tsekkaamassa, eiko?

Kortin luottoraja ei tule vastaan kuin vasta siina vaiheessa kun alat jotain maksamaan. ::)

jep, hän tilasi tavaraa, :W

Kirjoitettu

laitoin hakuun moottorit niin siinä on max rajana 8600 taalaa??ja esim vanteet ja renkaat on rajana 925 dollaria?!

näkyy olevan kaikissa joku eri raja.täytyypä syventyä noihin asetuksiin.oonkohan laittanu ne joskus jotenkin ihmeellisesti.

en ole siis kerennyt edes ostovaiheeseen vaan nämä rajat on heti kun alan selailemaan tavaroita.

olen siis laittanut oman autoni tiedot sinne ja sieltä tulee garage-browse by gategory ja siellä on eri valintaikkunoita kuten brakes,turbos,filters ym ym....

Kirjoitettu

laitoin hakuun moottorit niin siinä on max rajana 8600 taalaa??ja esim vanteet ja renkaat on rajana 925 dollaria?!

näkyy olevan kaikissa joku eri raja.täytyypä syventyä noihin asetuksiin.oonkohan laittanu ne joskus jotenkin ihmeellisesti.

en ole siis kerennyt edes ostovaiheeseen vaan nämä rajat on heti kun alan selailemaan tavaroita.

olen siis laittanut oman autoni tiedot sinne ja sieltä tulee garage-browse by gategory ja siellä on eri valintaikkunoita kuten brakes,turbos,filters ym ym....

en minä ole tollaisia rajoja ainakaan nähnyt missään vaiheessa,

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Pläräsin omat asetukset läpi enkä löytänyt mitään rajoja rahamäärille mistään...

Toki hakuahan voi rajata hinnan mukaan jolloin maksimi tuntuu olevan automaattisesti kalleimman ilmoituksen mukaan.

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Jotain säätöä tuolla nyt on ollut kun mullakin on tullut noi limitit hakuihin. Vanhan, kirjanmerkeissä olleen linkin kautta pääsee ainoastaa Ebayhin, mutta sieltä ei enää pääsekkään Ebay Motorsiin niinkuin ennen. Googlen kautta kun menee suoraan Motors-sivuille niin hakukin toimii vanhaan malliin ilman rajoituksia...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...