TOMMYTOOL Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2004 Auttakaa!! Tilasin peltisarjat jenkeistä niin minkälaisia tulpanjohtoja suosittelisitte? Ja samalla menee tulpat vaihtoon niin pysynkö vakio tulpissa vai?
Ilku Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2004 Jos ei ole rahasta kiinni, niin osta 8.8mm Accel 300+ Race plug wiresit.
T0ni Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2004 Mä ostin accelin 8mm piuhat ne on aikas paljon halvemmat kuin nuo 8.8mm.. pitäis meikäläisen nuhapumppuun piisata.
Kampiakseli Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2004 Voi *erse, tuli hätä! Viikonloppuna olis tarkotus peltisarjat vaihtaa, miksei nuo alkuperäset käy vaihdon jälkeen?
Arska Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2004 Käyhän ne, koitat vaan saada ne niin kauas sarjoista ku mahdollista etteivät kärähdä, pätee tietysti kaikkiin johtoihin. Vaihda tulpat samalla jos mahdollista, huomattavasti helpompaa kun sarjat on pois.
Ilku Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2004 Peltisarjojen kanssa olisi parhaat sellaiset tulpanjohdot, joissa osa johtojen hatuista on suoria koneen päässä ja osa 90 asteisella hatulla. Mulla on nimittäin palanut jo kaksi johtoa poikki, kun ovat hinkanneet pellisarjoihin (niin kuumat) vaikka on ollut lämpöliinat. Eli tietääkseni ei ole olemassa sellaisia johtoja, jotka kestää pellisarjojen kuumuuden, eli eristäminen on tärkeää.
Kampiakseli Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2004 Oolrait, säikäyttelitte ihan turhaan! On nimittäin henkilöjöhtainen konkurssi aikas lähellä ton auton takia, vaikka en oo vielä kerenny ees koko kärryllä ajelee. Kaikkee stanan tilpehööriä pitää koko ajan ostaa ja nyt on jo menny pieni omaisuus asennusbisseihin. Kallis harrastus tää muskeliautoilu...
Guest A-F-O-S Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2004 Mä veivasin vanhaan Comerooni Ensiksi Thermo-tecciä pikkasen matkaa joka putkeen, ja pistin Accelin 8.8 piuhat sellasilla ite taivutettavilla päillä. tuli V*tun hyvä!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään