str1 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2005 Onkos mahdollista itse väsäillä/tutuilla teettää penkkeihin päällisiä, eli löytyykös kaavoja tms. valmiina jostain? Voipi olla että myöhemmin tarttisi muitakin osia (katto jne) verhoilla uudestaan, mitäs materiaalia kannattaisi käyttää ts. mikä olisi tarpeeksi halpaa ja tyylikästä Punaista/mustaa olisi mielessä
Guest Jukka Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2005 eikös noita vanhoja verhoiluja voi käyttää kaavoina?? Jaa ei vai? miks?
str1 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2005 Saiskohan jostain valmiina ettei tarttis repiä vanhoja veke ennen ku tietää saako uudet tehtyä tilalle?
gmc63 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2005 Ainaki jenkeistä saa mut voi maksaa kysy jos vaikka pantera tietäis
rokzetä Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2005 mulla 88 camaroon harmaat plyysiset jenkeistä tulivat maksamaan. 374USD+102e muita kuluja.
str1 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2005 Pitäis olla musta/puna, muuten vähän tilkkutäkki Ehkä sitä jaksais joskus purkaa vanhat, saas nähdä
rokzetä Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2005 kyllä kai sieltä puna-mustiakin löytyy.aika hintavat edellinen omistaja oli tilannu noi mun harmaat. saa noilla hinnoilla varmaan teetettyäkin suomessakin hienot jos ei ihan orkkis kamaa tarvii olla.
str1 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2005 Ei kyllä viitti kovin suuria rahoja tohon laittaa, ei kuitenkaan niin huonossa kunnossa (muutakin korjattavaa löytyy :'( ). Pitääpä kysellä ompelu-tutuilta jos osaisivat tehä tommosia
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään