Jump to content

Kesän 2013 Ratapäivät ?!

Recommended Posts

Kirjoitettu

Noniih , onkos tälle vuodelle suunnitteilla Ratapäiviä viimekesänähän näitä ei järjestetty.. :-\ ???

Olisi mukava päästä taas testailemaan mutkaominaisuuksia, Ja väkeä paikalle aikaisempia vuosia enemmän.!

Kirjoitettu

Juu, kyllä tulevan kesän teema on päästä radalle ja paljon...

Kirjoitettu

jos motoparkissa on ajoa, tulen kyllä kokeilemaan miten vartille rakennettu auto menee mutkiin.            on varmasti säälittävää katsottavaa :o

Kirjoitettu

Juu, kyllä tulevan kesän teema on päästä radalle ja paljon...

Todellakin , lähinnä tässä tarkoitin että onkohan Kerhon ratapäiviä suunnitteilla..kaikenmaailman radalle.comejahan on koko kesä täynä , mutta olisi kivaa päästä radalle F-bodylaisten kanssa taas.  m/

Kirjoitettu

Meillä ei kerhona resurssit riitä oman tapahtuman järjestämiseen, mutta oli viikonloppuna puhetta "poikien" kanssa, että jonkun muun kerhon kanssa yhteinen ratapäivä voisi olla mahdollinen. Pojat kertonevat itse lisää.  m/

Kirjoitettu

Meillä ei kerhona resurssit riitä oman tapahtuman järjestämiseen, mutta oli viikonloppuna puhetta "poikien" kanssa, että jonkun muun kerhon kanssa yhteinen ratapäivä voisi olla mahdollinen. Pojat kertonevat itse lisää.  m/

Olisi kyllä hieno homma ! aivan varmasti itse paikalla , jos tälläinen tulisi. Moottoriratojahan riittää , itselle käy mikä tahansa mutta mikäli Jurvan Botniaringille olisi jotain päiviä suunnitteilla , voisin ainakin itse paikalla olla aamusta päivystämässä kun tässä 80km päässä kyseisestä paikasta asun. Mutta kertokaa ihmeessä lisää , jotka tästä ovat wintermiitissä jutelleet.  m/

Kirjoitettu

Noniih , onkos tälle vuodelle suunnitteilla Ratapäiviä viimekesänähän näitä ei järjestetty.. :-\ ???

Olisi mukava päästä taas testailemaan mutkaominaisuuksia, Ja väkeä paikalle aikaisempia vuosia enemmän.!

Järjestettiin kyllä yksi Ahvenistolla ja yksi Alastarossa yhdessä Vettelöitten kanssa ja pyritään järjestämään tänäkin vuonna.

Kirjoitettu

Järjestettiin kyllä yksi Ahvenistolla ja yksi Alastarossa yhdessä Vettelöitten kanssa ja pyritään järjestämään tänäkin vuonna.

Aijaa mennyt täysin ohitse ainakin itseltä...noh sehän olisi hieno homma!

• 3 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...