Jump to content

transam suomeen.

lambjo

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ostin transamin floridasta ja nyt tarttistietää mitä muutoksia sille tarvii tehdä? Auto on vm.96 pontiac transam lt1.Tietääkseni sivuvilkut pitää asentaa.Löytyykö noista ajovalojenkorkeudensäätö?

Kirjoitettu

Ei loydy eika tarvikkaan

Mikali autosi on kayttootettu ennen 7/96 riittaa kun asennat sivuvilkut, takasumarin , ja etuparkit/vilkut oikean variset

Kirjoitettu

mulle kyllä sanottiin että jos vaidan umpiot eteen jotka on e hyväksytyt niin tarvii sen korkeuden säärön vaikka onkin 95 mallinen dot hyväksytyissä ei tarvi

Kirjoitettu

Ei mitään syytä vaihtaa umpioita. Korkeudensäätö tuli kylläkin voimaan kesäkuussa 1995.

Kirjoitettu

Ajovalojen korkeuden säätölaite on oltava 14.6 1995 jälkeen - käyttöönotetuissa ajoneuvoissa. Näin akessa, kaippa siihen on uskottava.

http://www.ake.fi/

Kirjoitettu

Jep,sorry vaarasta tiedosta, l

mun tuomiiin autoihin sita ei ole toistaiseksi muistettu vaatia, toivottavasti ei tulevaisuudessakaan. ???

Kirjoitettu

Reilu kuukausi sitten soittelin Akeen, näin sanottiin että E-hyväksyttyihin vaaditaan tuo korkeudensäätö 14.06.95 jälkeen käyttöönotettuihin, dotit kelpaa 06/96 saakka. Tähän tietoon ainakin itse luotan, vaikka Suomessa tosin kaikki on mahdollista näissä autoasioissa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...