lambjo Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2005 Ostin transamin floridasta ja nyt tarttistietää mitä muutoksia sille tarvii tehdä? Auto on vm.96 pontiac transam lt1.Tietääkseni sivuvilkut pitää asentaa.Löytyykö noista ajovalojenkorkeudensäätö?
pantera Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2005 Ei loydy eika tarvikkaan Mikali autosi on kayttootettu ennen 7/96 riittaa kun asennat sivuvilkut, takasumarin , ja etuparkit/vilkut oikean variset
Guest pile Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2005 mulle kyllä sanottiin että jos vaidan umpiot eteen jotka on e hyväksytyt niin tarvii sen korkeuden säärön vaikka onkin 95 mallinen dot hyväksytyissä ei tarvi
4gen Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2005 Eli miksipä vaihtais E-hyväksyttyihin?
Senior Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2005 Ei mitään syytä vaihtaa umpioita. Korkeudensäätö tuli kylläkin voimaan kesäkuussa 1995.
lambjo Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2005 Ajovalojen korkeuden säätölaite on oltava 14.6 1995 jälkeen - käyttöönotetuissa ajoneuvoissa. Näin akessa, kaippa siihen on uskottava. http://www.ake.fi/
pantera Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2005 Jep,sorry vaarasta tiedosta, l mun tuomiiin autoihin sita ei ole toistaiseksi muistettu vaatia, toivottavasti ei tulevaisuudessakaan.
Senior Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2005 Eipä vaadittu omaanikaan pirssiin.
japa350 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2005 Reilu kuukausi sitten soittelin Akeen, näin sanottiin että E-hyväksyttyihin vaaditaan tuo korkeudensäätö 14.06.95 jälkeen käyttöönotettuihin, dotit kelpaa 06/96 saakka. Tähän tietoon ainakin itse luotan, vaikka Suomessa tosin kaikki on mahdollista näissä autoasioissa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään