Jump to content

Firebird -67 peltisarjat HOOKER

blomi

Recommended Posts

Ajattelin vaan kirjoitella kokemuksia Hookerin peltisarjoista ja asennuksesta -67 firebirdiin 400 pontiacin koneella ja tehostetulla ohjauksella.

Aiemmin olen jotain muun merkkisiä halvempia peltisarjoja noihin laittanu ja aina on saanut moukaroida lommoja jotta istuvat paikoilleen eikä hankaa mihinkään.

Nyt Hookerit menivät heittämällä ja istuvat mielestäni tosi hyvin sinne.

Pähkäilin asiaa aiemmin itse ja jos tämä helpottaa jonkun toisen valintaa niin multa ainakin saa positiivista palautetta, joskaan en vielä ole niillä ajanut metriäkään.

• 9 months later...
  • 6 years later...

Ajattelin vaan kirjoitella kokemuksia Hookerin peltisarjoista ja asennuksesta -67 firebirdiin 400 pontiacin koneella ja tehostetulla ohjauksella.

Aiemmin olen jotain muun merkkisiä halvempia peltisarjoja noihin laittanu ja aina on saanut moukaroida lommoja jotta istuvat paikoilleen eikä hankaa mihinkään.

Nyt Hookerit menivät heittämällä ja istuvat mielestäni tosi hyvin sinne.

Pähkäilin asiaa aiemmin itse ja jos tämä helpottaa jonkun toisen valintaa niin multa ainakin saa positiivista palautetta, joskaan en vielä ole niillä ajanut metriäkään.

Tuli hankittua 1967 Firebird 455 koneella ja siinä on nuijittu 3 ja 5 sylinterin putket simpukan kohdalta aivan lyttyyn ja silti makaa simpukassa kiinni.

Sarjojen merkistä ja mallista ei tietoa.

Aika ahtaalle näyttää se väli.

• 3 weeks later...

Omassa kuusseiskassa pikkulohko Hookereilla. Ihan heittämällä menee paikoilleen. Pikkasen apparin puolella on matalahko maavara muttei istuvuuteen haitannut.

• 3 years later...
14.9.2024 klo 09.57, Firebird68 kirjoitti:

Moi

euhän olisi myydä alkuperäisiä pakosarjoja

Heikki Meuronen 0400-761182

Moi,   Hmm täytyy ihan meittiä heitinkö kierrätykseen vai onko ne mulla jossain.  Infoon kyllä jos löydän ja tottakai on myytävänä sikäli mikäli ne on minulla :D