blomi Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Ajattelin vaan kirjoitella kokemuksia Hookerin peltisarjoista ja asennuksesta -67 firebirdiin 400 pontiacin koneella ja tehostetulla ohjauksella. Aiemmin olen jotain muun merkkisiä halvempia peltisarjoja noihin laittanu ja aina on saanut moukaroida lommoja jotta istuvat paikoilleen eikä hankaa mihinkään. Nyt Hookerit menivät heittämällä ja istuvat mielestäni tosi hyvin sinne. Pähkäilin asiaa aiemmin itse ja jos tämä helpottaa jonkun toisen valintaa niin multa ainakin saa positiivista palautetta, joskaan en vielä ole niillä ajanut metriäkään. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chonder Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Hookerin sarjat odottaa asennusta -79 malliseen lintuun, toivottavasti menee yhtä helposti... No selviää keväällä kun saa auton nosturille. Näistä sarjoista kyse, 4901: http://www.uspartsperformance.fi/peltis-pon-4-putki-a-kori Link to comment Share on other sites More sharing options...
BB Posted October 11, 2020 Share Posted October 11, 2020 Ajattelin vaan kirjoitella kokemuksia Hookerin peltisarjoista ja asennuksesta -67 firebirdiin 400 pontiacin koneella ja tehostetulla ohjauksella. Aiemmin olen jotain muun merkkisiä halvempia peltisarjoja noihin laittanu ja aina on saanut moukaroida lommoja jotta istuvat paikoilleen eikä hankaa mihinkään. Nyt Hookerit menivät heittämällä ja istuvat mielestäni tosi hyvin sinne. Pähkäilin asiaa aiemmin itse ja jos tämä helpottaa jonkun toisen valintaa niin multa ainakin saa positiivista palautetta, joskaan en vielä ole niillä ajanut metriäkään. Tuli hankittua 1967 Firebird 455 koneella ja siinä on nuijittu 3 ja 5 sylinterin putket simpukan kohdalta aivan lyttyyn ja silti makaa simpukassa kiinni. Sarjojen merkistä ja mallista ei tietoa. Aika ahtaalle näyttää se väli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
selli Posted October 30, 2020 Share Posted October 30, 2020 Omassa kuusseiskassa pikkulohko Hookereilla. Ihan heittämällä menee paikoilleen. Pikkasen apparin puolella on matalahko maavara muttei istuvuuteen haitannut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firebird68 Posted September 14 Share Posted September 14 Moi euhän olisi myydä alkuperäisiä pakosarjoja Heikki Meuronen 0400-761182 Link to comment Share on other sites More sharing options...
selli Posted September 16 Share Posted September 16 14.9.2024 klo 09.57, Firebird68 kirjoitti: Moi euhän olisi myydä alkuperäisiä pakosarjoja Heikki Meuronen 0400-761182 Moi, Hmm täytyy ihan meittiä heitinkö kierrätykseen vai onko ne mulla jossain. Infoon kyllä jos löydän ja tottakai on myytävänä sikäli mikäli ne on minulla Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts