Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vikavalo sytttyy välillä,sammuu välillä toviksi. Alamäessä sammuu vapaalla ajaessa (Manuaali).

Viime viikolla vaihon uuden katin,entinen oli tyhjennetty.

Pitäiskö lambda vaihtaa?Vikakoodi 44, Löysin yhden irtonaisen alipaineletkun,muttei auttanu.

Posted

Lambdan vaihto ei huono idea ja muutenkin ovat melko edullisia. Ja varsinkaan jos ei tiedä koska viimeksi vaihdettu.

Koodi 44 (seos laiha) voi kieliä myös vuodosta pakoputkistossa tai bensan saanti ongelmasta.

Posted

miten lie ostaakko kunnollinen lampaada, vai lähtiskö tarvikelinjalle säästämään

Posted

Vielä sen verta kyselisn,kun olisin tuossa ajankuluksi säädellyt IAC ja TPS ; niin tuo puolan johto olis vähän epäselvä,minulla menee kumpaankin liittimeen vain yksi johto(ALunperin niihin on mennyt kaksi)

kumman noista irrottas,liittimien värit musta harmaa

Posted

Vielä sen verta kyselisn,kun olisin tuossa ajankuluksi säädellyt IAC ja TPS ; niin tuo puolan johto olis vähän epäselvä,minulla menee kumpaankin liittimeen vain yksi johto(ALunperin niihin on mennyt kaksi)

kumman noista irrottas,liittimien värit musta harmaa

sulla on jotain muutoksia/virityksiä siinä? puolalta lähtee normisti 2 piuhaa sytkämoduliin,1 virtalukolle ja 1 kierroslukumit ja paksu jakajaan.

tos linkis iac tps säätöohjeet mitä itse käytin.

http://www.thirdgen.org/tpimod2

jossain toisissa ohjeissa otetaan EST liitin (beige) piuha irti ,tulipellissä ylhäällä hantinpuolella,menee ECM:lle.Mutta puolasta ei tarvii ottaa mthn irti. ;D

Posted

miten lie ostaakko kunnollinen lampaada, vai lähtiskö tarvikelinjalle säästämään

Tarvike toimii ihan hyvin, yli viittäkymppiä ei kannata maksaa
Posted

sulla on jotain muutoksia/virityksiä siinä? puolalta lähtee normisti 2 piuhaa sytkämoduliin,1 virtalukolle ja 1 kierroslukumit ja paksu jakajaan.

tos linkis iac tps säätöohjeet mitä itse käytin.

http://www.thirdgen.org/tpimod2

jossain toisissa ohjeissa otetaan EST liitin (beige) piuha irti ,tulipellissä ylhäällä hantinpuolella,menee ECM:lle.Mutta puolasta ei tarvii ottaa mthn irti. ;D

Viikonloppuna joudan säätämään,mutta vielä sen verran,että Iac;TÄ

säädettäessä,kun iac;n on irrottanut ja laittaa autoa käyntiin pitääkö aldl liittimen klemmari olla paikoillaan ja irrottaa, vai käynnistää auto ja irrottaa vasta sitten?