Jump to content

Lasit sumenee puhalluksen ollessa päällä

Recommended Posts

Kirjoitettu

Siis joku paikka varmaan vähän vuotaa. Mistä lähden ongelmaa etsimään..?

Kirjoitettu

Lämmityslaitteen kenno vaihtoon, tai olikos näissä se venttiili semmoinen, että se vuotaessaan laskee nesteeet lämmityslaitteen sisälle?

Kirjoitettu

Meillä teki samaa ja syyksi paljastui juuri lämppärin kenno, tiputteli myös glykolia apparinpuolelle jalkatilaan.

Kirjoitettu

Glykolia ei muutes ole hyvä henkäillä ; kenno heti vaihtoon !

Myrkytyksen alkuvaiheessa esiintyy keskushermostoperäisiä oireita, kuten puheen takeltelua ja haparointia (ataksiaa). Muutaman tunnin kuluttua ilmaantuu asidoosiin liittyviä oireita, verenpaineen nousua ja sydämen sykkeen nousua. Munuaisvaurio ja aivopöhö voi seurata vaikeissa myrkytyksissä.

Vapaaehtoisilla koehenkilöillä, joita altistettiin neljän viikon ajan 20-22 tuntia/päivä pi­toisuudelle 3,56-68,6 mg/m3 etyleeniglykolia, esiintyi kurkun ärsytystä ja päänsärkyä (Wills ja muut, 1974).

Kanadalaisilla lentokoneiden jäänestokäsittelyä tehneillä työntekijöillä, jotka altistuivat hengitysteitse etyleeniglykolisumulle enimmillään 29-74 ppm ja etyleeniglykolihöyrylle alle 8,5 ppm, ei havaittu merkkejä lyhytaikaisista tai pitkäaikaisista munuaisvaikutuksista (Gerin ja muut, 1997). Tutkijoiden mukaan myös ihon kautta imeytyminen voi olla mer­kityksellinen kokonaisaltistuksen kannalta.

Kirjoitettu

Oho, kuulostaa aikas pahalta. Onko se kenno muuten pakko vaihtaa, että ei pysty itse korjaamaan? Paljonko maksaa? Olen pistämässä juuri autoni myyntii, joten en jaksaisi enää rahaa sijoittaa enempää siihen.

Kirjoitettu

n. 100€ maksaa, pienikätisyydestä on etua vaihtamisessa.

Kirjoitettu

Ööhh.. Empäs jaksaisi oikein vaihtaa, kun tuo raha juuri on kiven alla. Sen takia joudun autostanikin luopumaan :'(

Ei vissiinkään ole minkäänlaista oikotietä tässäkään hommassa tai siis halpaa korjausta..?

Kirjoitettu

No jobbarit mielellään vastaavassa tapauksessa käyttävät jäähdyttimen paikkausainetta, mutta myyntifiksaushan se on ja ajan kanssa saattaa lyödä kennot tukkoon.

(Jos näihin päädyt niin laita sitä jauheena saatavaa tavaraa, ne tölkissä olevat eivät mitään hyviä ole...) löytyy autovaraosa- ja -tarvikeliikkeistä.

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

:DJa sitten tänne myyntipalstalle vaan myyntiin ;D ;D

Haiseeko auton sisällä imelältä,jäähdytysneste. jos noin on niin kenno vuotaa tod näk.

Kirjoitettu

Oho, kuulostaa aikas pahalta. Onko se kenno muuten pakko vaihtaa, että ei pysty itse korjaamaan? Paljonko maksaa? Olen pistämässä juuri autoni myyntii, joten en jaksaisi enää rahaa sijoittaa enempää siihen.

Jos et itse aio korjata vikaa, niin kannattaa ainakin mainita siitä tulevalle ostajalle :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...