vikke77 Posted April 18, 2013 Posted April 18, 2013 Toi mun projekti: Lt1 modatut alukannet 350 rautalohkoon eteni hyvin, mutta.. Imukannen asennuksessa töppäs: Offenhauserin dual port imari+750cfm edeli. Tarvis olla 5-10mm paksut tiivisteet, jotta istuis paikoilleen. Onko edes olemassa vai jotain sovitelevyjä Apuva!
mikke Posted April 18, 2013 Posted April 18, 2013 jos kansia on laskettu ni se kelpaa syylliseks ja sitä on kompensoitu imusarjan ja nostajalaakson väliä pienetämällä jos lohkonpäällä on kumiset tiivisteet nostajalaakson päissä niin ne pois ja liimaa tilalle ja jos sekään ei riitä on koneistettava imusarjan alapinnasta mikä nojaa nostajlaaksoon ni tasostata et imusarja asettuu kansiin nähden mistään sovitelevyistä en oo kuullu.
vikke77 Posted April 18, 2013 Author Posted April 18, 2013 Toi ropleema on toisinpäin. Imukansi menee liian alas, eli päätytiivisteitäkin oltava tuplat jotta asettuu edes lähelle. Finnamilta löyty 3mm paksuja tiivisteitä, tilasin tuplat. katotaan miten käy... Kiitos kuitenkin.
mikke Posted April 18, 2013 Posted April 18, 2013 aian sitä oppii jotain uuttaa no kuulostellaan kuin siin käy
Nupa Posted April 18, 2013 Posted April 18, 2013 Klingerittiä saa suht paksuna, leikkaa siitä sopivat.
vikke77 Posted April 30, 2013 Author Posted April 30, 2013 Noniin. Ongelma ratkaistu tuplatiivisteillä, päätyihin paksua korkkia. Nyt on ajettu n.100mailia ja säädelty, hyvin näyttäs pitävän.. Puristuksia tuli ainankin sen verran, että startti on ihmeissään. Ja tuli sitä jerkkuakin perstuntumalta aika mukavasti lisää, nyt tarvis lukkoperän tuntuu toi voimanlisä karkaavan savuna ilmaan....
vikke77 Posted April 30, 2013 Author Posted April 30, 2013 Minnes mun pitäs auto näytille tuuva??? Jolle sitte nimimerkin takaa löydy Wiseprecident....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now