Dean66 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2005 päivää taas... -89Pontiac antaa sellaisen epämiellyttävän tasaisen suhinan siitä kojelaudasta jostain, kun ilmaa ohjaa sillä max-bilevel-norm-vent-jnejnejne vivulla.. muutamissa asennoissa sitä suhinaa (vuotoa?) ei kuulu, muutamissa kuuluu.. ei kai tuommoinen ole normaalia? mistä niitä säätimiä saa? vai alkaako siellä joku letku vuotaa? pitääkö koko kojetaulu purkaa (linkkejä purkukuviin??) vai avautuuko tuo kevyemmällä lekalla? onko tuolla isokin negatiivinen vaikutus ajoneuvon muuhun käytökseen? -a-
gmc63 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2005 mulla suhahtaa ku kääntää A/C:ltä normaali puhallukseen ::)Olisko joku alipaine jutska?
88IROC Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2005 Joku letku on päässyt irti / on mennyt rikki tai läppiä kiikuttava kalvo on rikki. Kääntele vipua ja seuraa missä asennossa suhina loppuu ja tosta kaaviosta voit päätellä minkä värinen letku on irti http://92b4crs.tripod.com/86wiring/dia-pics/63-17.jpg Ps Aiheuttaa pienen alipainevuodon (kone käy hiukan laihemmalla tyhjä käynnillä) josta ei yleensä ole haittaa
smokeybandit Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2005 no mulla on sama homma se on sellanen että välillä toimii ja välillä ei.sillon kun se ei toimi se rupee puhaltamaan aina ilmaa tuulilasiin.mulla se vika on sellasessa paikassa että kun ottaa radion pois niin siellä on sellanen musta kiekko,vähän niinkuin nappi mistä lähtee erivärisiä johtoja joka suuntaan.ja kun sitä kiekkoa painaa kiinni,niin suhina lakkaa ja ilma tulee sitten sieltä mistä haluaa esim:jaloille tai naamaan puhaltaapi.se musta kiekko on sellanen missä on vähän niinku kaksi nappia päällekkäin ja niitä kun puristaa toisiinsa niin suhina lakkaa.ite en ole vielä sitä kiekkoa vaihtanu kun se ny toimii kun aikani sitä nappia painelin.eli sellanen juttu mulla.toivottavasti sulle ois tosta jottai apua.hinta on vissiin jotan 20-30e.kun sellanen maksaa ruotsissa jotain 200kr. ja sillonkin kun se suhisee ei mulla ainakaan ole ollut omassa autossa mitään ongelmia kun autolla ajaa.tietysti se suhina voi ruveta vituttamaan kun sitä aikansa kuuntelee.
Dean66 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2005 joo, eipä se sitten ongelma ollutkaan, hätäpäissäni vain paniikkiin jouduin tai ainakin kun kunnolla sen säätimen aina asettaa kohdalleen, niin eipä se ylimääräisiä suhise. näin sitä oppii... -a-
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään